Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tullitarkastajan työstä

Vierailija
21.06.2020 |

Onko täällä ketään tullitarkastajia? Olen katsonut liikaa Suomen tullia ja vastaavia ohjelmia, ja nyt tullitarkastajan työ kiinnostaisi. Minkälaista se käytännössä on? Olen yli 30-vuotias nainen, ja mietin miten voisin parantaa mahdollisuuksiani tulla palkatuksi. Olisiko kielitaidon hankkimisesta apua? Vartijakortista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole tullitarkastajia paikalla?

Vierailija
2/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullin työt ovat kiinnostavia ja tulli kouluttaa itse työntekijänsä. Jos haluaa kenttätyöhön niin pitää olla monipuolinen. Henkilön pitää olla vähän kiinnostunut kaikesta ja halukas jatkuvasti kehittämään itseään. Täytyy olla liikunnallinen, englanti ja ruotsi hallussa ja muista kielistä plussaa. Asiallinen, mukava ja työtä pelkäämätön henkilö on aina kiva saada työkaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö räpläämään peräaukkoja?

Vierailija
4/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullin työt ovat kiinnostavia ja tulli kouluttaa itse työntekijänsä. Jos haluaa kenttätyöhön niin pitää olla monipuolinen. Henkilön pitää olla vähän kiinnostunut kaikesta ja halukas jatkuvasti kehittämään itseään. Täytyy olla liikunnallinen, englanti ja ruotsi hallussa ja muista kielistä plussaa. Asiallinen, mukava ja työtä pelkäämätön henkilö on aina kiva saada työkaveriksi.

Kiitos! Ruotsiin voisin varmaan panostaa, koska sen olen kokonaan unohtanut. Mietin myös, että venäjä tai kiina voisi varmaan olla hyödyksi hakemuksessa, mutta en osaa kumpaakaan eikä niitä hetkessä opita... :) Olen todellakin kiinnostunut vähän kaikesta (tuntuu, että joskus liikaakin) ja olen aina valmis kehittämään itseäni. Hitsi, että toi homma kuulostaa kiinnostavalta.

Vierailija
5/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, ei oo yhtään tullitarkastajaa nyt paikalla.

Miksi ihmeessä joku tullitarkastaja olis täällä palstailemassa, luuletko että kaikki suomalaiset käy täällä lukemassa ja kirjoittelemassa?

Vierailija
6/7 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että sähköisten raporttien täyttämistä on paljon. Televisiosarjasta tämä puoli ei näy niin kovin paljon.

Vierailija
7/7 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä töissä?