Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne

Vierailija
21.06.2020 |

...kun olet lusinut melkein koko karanteeniin ja sitten puhkeaa nuha. Mä oon niin odottanut töitä. Mä en tiedä uskallanko mainita tästä mitään hoitajalle huomenna, kun joudun jo sit kolmatta kertaa testeihin. Nuha ei varsinaisesti ole koronan oire, mutta on niitäkin muutamia tapauksia ollut missä on vaan ollut nuha.
Mä haluun pois täältä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä paljon covidin sairastuneita? Mikä oli itämisaika/oireet?

Vierailija
2/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljon covidin sairastuneita? Mikä oli itämisaika/oireet?

Mä ja mies sairastettiin toukokuussa, mies oli altistunut ja sairastui varmaan n. viidessä päivässä, mä sairastuin miehen jälkeen pari-kolme päivää myöhemmin. Kuume nousi, minulla se oli max 38 ja laski kyllä, kun lääkettä söin. Pientä kuivaa yskää, muttei mitenkään häiritsevää edes, miehellä kuume kesti pidempään ja nousi 39 asteeseen. Pääkipua, huimausta, väsymystä.. aika lievä oli meillä, kesti kymmenisen päivää kaikenkaikkiaan. 

Ikävintä oli se karanteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt altistumisesta 12 päivää. Eli taitaa vaan olla jotain muuta. Mä niin odotan, että pääsee kauppaan itse, pääsee töihin.

Ap

Vierailija
4/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi**u... yleensä mun lämpö on 36.5 ja nyt se on 37. On tosi outo olo ja toisen jalan lihakset vähän kipeenä.

Vierailija
5/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää altistuneena ja etenkin  nuhaisena kotona!!

Vierailija
6/6 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysykää altistuneena ja etenkin  nuhaisena kotona!!

Juu...olen jo asetettuna karanteeniin ja kiltisti tuomiota suorittanut. Mulla on nyt otettu jo 2 testiä ja molemmat negoja. Jos taas joudun testiin ja sekin nega, niin nuhasta en saikkua saa. Tosin tuo lämmön nousu ja lihasten kipu vähän jännittää nyt.

Ap