Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen kanssa nukkuminen ei onnistu

Vierailija
20.06.2020 |

Meidän perheessä on neljä kotona hyvin nukkuvaa jäsentä. Kaikki reissut ja yön yli kyläilyt tuppaa menemään --tuiks sen takia että yhteen huoneeseen tungettuna emme osaa nukkua. Yksi narskuttaa hampaita, yksi kuorsaa, yksi valvoo puoli yötä jos huoneessa on yksikin hyttynen ja muut heräilevät siihen pyörimiseen ja ähkimiseen, yksi herää kukonpieremän aikaan eikä ---tana soikoon osaa olla höpöttämättä ja sipittämättä niin että muutkin herää. Sitten meillä on jo ekan reissuyön jälkeen lauma väsyneitä, kärttyisiä ihmisiä. On kuorsauskiskoa ja on korvatulppaa mutta porukka on vieraassa paikassa nukkuessa niin herkkäunista että ei tämä vain toimi. Ollaanko ainoita joille yhdessä nukkuminen on näin vaikeaa?

Hullunkurista tässä on että nukuttiin vuosikausia perhepedissä varsin tyytyväisinä, mutta nyt kun on totuttu erillään nukkumiseen niin yhdessä ei vain onnistu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tavan kesälomareissulta. Yleensä vielä kyläpaikassa/lainamökillä lisättynä sillä että alkeellsimmatkin pimennysverhot puuttuvat ja sänky/patja/tyyny ovat jotain littaan nukuttua perintöroskaa vuosikymmenten takaa.

Vierailija
2/4 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en lähde enää ikinä reissuun, ellei ole omia huoneita tai max 2 ihmistä samassa huoneessa. Koko reissu menee vihaisena, väsyneenä ja kärttyisenä ihan hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitten kehuisi teitä ensimmäisessä virkkeessä hyviksi nukkujiksi. Itse olin viimeisillä vastaavilla reissuilla kun lapset olivat noin 6 ja 8-vuotiaita, ja itseäni en voi kehua hyväksi nukkujaksi. Silti aina on saatu nukuttua ihan ok. Ja jos yö sattuukin menemään huonosti, niin se on itselleni aika normaalia, kyllä se seuraava päivä aina omalla matalalla energiatasollani sujuu. Ja nythän on niin kuumakin, eli jos ei jaksa mitään, se tulee vain ihan siitä.

Vierailija
4/4 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion jatkossa aina ottaa hotellin, jossa saa oven kiinni, mukulat sinne nukkumaan, minä ja mies toisessa. Ok ok, hätätapaus on asia erikseen, mut jos täytyy useampaa yötä olla, silloin ainakin. Risteilyhyttejäkin on tällaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi