Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se Ben ollut riisifirman omistaja, oikein poistaa pärstä paketista

Vierailija
19.06.2020 |

Näin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uncle Ben's Rice

The image of an elderly black man has appeared in ads for Uncle Ben's Rice since 1946. So, just who exactly is Ben? According to the book Aunt Jemima, Uncle Ben and Rastus: Blacks in Advertising Yesterday, Today and Tomorrow, Ben was a Houston rice farmer known for his superior crops. When Texas food broker Gordon L. Harwell launched a brand of commercial rice cooked to preserve nutrients, he decided to name it Uncle Ben's Converted Rice, after the respected farmer, and use the image of an African-American maitre d' he knew to be the face of the brand.

On the packaging, Uncle Ben appeared to be a menial type, as suggested by his Pullman Porter-like attire. Moreover, the title "Uncle" likely derives from the practice of whites addressing elderly African Americans as "uncle" and "aunt" during segregation because the titles "Mr." and "Mrs." were deemed unsuitable for blacks, who were regarded as inferior.

In 2007, however, Uncle Ben received a makeover of sorts. Mars, the owner of the rice brand, debuted a website in which Uncle Ben is portrayed as the chairman of the board in a posh office. This virtual facelift was a way for Mars to bring Ben, an outdated racial stereotype of the black man as sharecropper-servant, into the 21st century."

Vierailija
2/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein lipunmyyjän liivi, kuulostaa reilulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kummempi tapaus tää "Jemina-täti".

Vierailija
4/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

GMO pa s k aa

Vierailija
5/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mää olen aina luullut, että se on joku isokiho joka omistaa sen riisifirman. 

Ihan tosissaan.

Eli tässä nähdään miten normaalit ihmiset 90% väestöstä eivät näe näitä juttuja niin kuin hihhulit luulevat, vaan lähtökohtaisesti positiivisessa valossa. 

Vierailija
6/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mää olen aina luullut, että se on joku isokiho joka omistaa sen riisifirman. 

Ihan tosissaan.

Eli tässä nähdään miten normaalit ihmiset 90% väestöstä eivät näe näitä juttuja niin kuin hihhulit luulevat, vaan lähtökohtaisesti positiivisessa valossa. 

"Texas food broker Gordon L. Harwell launched a brand of commercial rice cooked to preserve nutrients, he decided to name it Uncle Ben's Converted Rice, after the respected farmer, and use the image of an African-American maitre d' he knew to be the face of the brand."

Vierailija
7/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan.

Tummahipiäinen isokiho jenkeis ennen 70-lukua?

Vierailija
8/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs suukot?

Vierailija
9/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benis

Vierailija
10/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan.

Lue historiaa.

Happy Juneteeth!

Vierailija
11/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan.

Lue historiaa.

Happy Juneteeth!

Koskas meillä Suomes onkaan taas "black history"-kuukausi?

Vierailija
12/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Johnson_Publishing_Company

Vierailija
13/13 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan.

Lue historiaa.

Happy Juneteeth!

Koskas meillä Suomes onkaan taas "black history"-kuukausi?

Saisi ollakin, oppisitte jotain maailmanhistoriasta eika tarvitsisi kirjoitella tyhmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän