Keskustelkaa mun kanssa naiset, olen älykäs mies
Tässä teille haiku todisteeksi:
Tässä haikusi
valtamereen hai kusi
sika fisuksi
Kommentit (18)
Mä en ole älykäs muttta mulla on iso kulli ja liityn keskusteluun.
Et ole älykäs, etkä mies. Mistäkö tiedän? Kirjoitat mammapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vauvapalsta, ei mammapalsta. Ymmärrätkö sinä edes, että naiset eivät yksinään tee lapsia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vauvapalsta, ei mammapalsta. Ymmärrätkö sinä edes, että naiset eivät yksinään tee lapsia?
Ap
Niin. Mieheltä tarvitaan vain sukusolu, ei läsnäoloa. Naisen läsnäoloa taas vaaditaan koko prosessin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin. Mieheltä tarvitaan vain sukusolu, ei läsnäoloa. Naisen läsnäoloa taas vaaditaan koko prosessin ajan.
Mitä sä nyt oikein haluat kertoa? Käytä ihan omia sanojasi.
Ap
no et varmaan osaa edes sanoa kuinka monta elektronia vetyatomin ytimessä on, ei jatkoon
Määrittele millainen ihminen on mielestäsi tyhmä?
Haikusi tosiaan todistaa jonkinlaista verbaalista nokkeluutta eli älykkyyttä. Luetko paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin. Mieheltä tarvitaan vain sukusolu, ei läsnäoloa. Naisen läsnäoloa taas vaaditaan koko prosessin ajan.
Ap
Niin, että nainen voi tehdä yksinään lapsen koska tarvitsee vain sukusolun, ei miestä. Se miten sukusolun eli siittiön saa käyttöönsä on tietysti eri juttu. Miehen osuus ihmisen tekemisessä loppuu siihen kun mies on tuottanut siittiön. Hänen työnsä on tehty.
Haikusi teki meikätiinaan vaikutuksen. Miten edetään? Laitatko mailiosoitteesi tänne.
ootko kalat horoskoopilta? Ne on ihania! ootko sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNiin, että nainen voi tehdä yksinään lapsen koska tarvitsee vain sukusolun, ei miestä. Se miten sukusolun eli siittiön saa käyttöönsä on tietysti eri juttu. Miehen osuus ihmisen tekemisessä loppuu siihen kun mies on tuottanut siittiön. Hänen työnsä on tehty.
Totta kai. Ja kun sun talo syttyy tuleen, niin naiset säntäävät sammuttamaan sen?
Vierailija kirjoitti:
Haikusi teki meikätiinaan vaikutuksen. Miten edetään? Laitatko mailiosoitteesi tänne.
Keskikesällä
toisistaan nauttivat vain
ne onnekkaimmat
Tänään mä olen
huomenna ehkä en oo
Janita-hani
Tuohan on se virallinen älykkyystesti!