Pienet ja hoikat miehet viehättää eniten
Hei, onko kellään muulla sama, että kiinnostaa itseään reilustikin pienemmän kokoiset miehet? Ei tarvitse siis olla edes lyhyt, mutta sellainen teinipojan näköinen ja kokoinen aikuinen mies on todella kiihottava, tyyliin 175/60.
Kommentit (19)
Käykö kenellekään lyhyt ja lihava kuten minä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sua pieni hintelä mies kukaan halua
Haluaa kyllä. Suhteessa olen juuri sellaisen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku läski kateellinen possu taas vinkuu kun naiset kelpuuttaa kenet tahansa muun kuin läskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa kyllä. Suhteessa olen juuri sellaisen kanssa.
Ap
Oot ite tollanen pieni hintelä mies
175/60 ei ole erityisen pieni. Ai niin mut on se täällä sarvikuonojen maassa missä miehen mitta on +100kg ja 190cm.
Ite tykkään pyöreämmistä. Hiljattain kaupassa työntekijänä oli juuri sellainen, hymyilikin mulle niin ihanasti :)
Kaveri on entinen linnakundi ja se oli samaa mieltä. Ne kuulemma vinkuu kivasti kun isotpojat vetää kuivalla kakkoseen. Naisillehan sellaiset ovat jonkinlaista äitiyden ja milffeilyä
Näin s- marketissa korsossa tälläisen parin. Nainen oli jättiläinen, järkyttävän lihava ja pitkä. Mies vierellään kuin pieni hiiri, laiha, lyhyt. Hiippaili vaivaantuneena akkansa perässä. Heillä oli jopa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Näin s- marketissa korsossa tälläisen parin. Nainen oli jättiläinen, järkyttävän lihava ja pitkä. Mies vierellään kuin pieni hiiri, laiha, lyhyt. Hiippaili vaivaantuneena akkansa perässä. Heillä oli jopa lapsi.
Mietippä sitä aktia miten se lapsi on siitetty
Vierailija kirjoitti:
175/60 ei ole erityisen pieni. Ai niin mut on se täällä sarvikuonojen maassa missä miehen mitta on +100kg ja 190cm.
On se pieni kun sen laittaa minun viereeni. Olen hyvin pyöreä nainen, aloituksen pointti olikin ehkä siinä, että vaikka olisi isokokoinen nainen niin ei se automaattisesti muuta mieltymyksiä. Olen aina kiihottunut laihasta poikamaisesta vartalosta eniten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se pieni kun sen laittaa minun viereeni. Olen hyvin pyöreä nainen, aloituksen pointti olikin ehkä siinä, että vaikka olisi isokokoinen nainen niin ei se automaattisesti muuta mieltymyksiä. Olen aina kiihottunut laihasta poikamaisesta vartalosta eniten.
Ap
Kuulostat pedofiilille
Naisilla taitaa nuo mieltymykset helposti edustaa jotain harvinaista, esim tv-sarjoissa esiintyvää hahmoa. Ei ap:ta kiinnosta ollenkaan ne Prisman kassajonossa olevat hoikat miehet, vaan ne fantasioiden ja piirrettyjen fiktiiviset miehet.
En koska tunnen itseni aivan amatsoniksi näiden rinnalla. Mutta jos mies on pitkä - esim. 190 cm - ja laiha niin jostain syystä silloin en tunne näin.
oon itse 174 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostat pedofiilille
Oletko sä suomenkielinen?
Vihdoinkin päästiin asiaan! Tykkään yli kaiken hyvin laihoista miehistä, ja eniten sellaisista jotka ovat suunnilleen itseni mittaisia (165 cm). Olen jo nelikymppinen ja tässä ikäluokassa ei kärpässarjalaisia usein näe. Kun näkee niin en voi olla vilkuilematta ;)
Miehen pitää olla miehen kokoinen. Sellaisen kainalossa tuntee olonsa turvalliseksi. Saa olla mahaakin kunhan on myös lihasta ja leveät harteet. Mielellään ainakin 10 cm pidempi kuin olen itse (172cm). Vahvat kädet ja varmat otteet. <3
Pidän kyllä lyhyistä ja siroistakin miehistä, mutta olen itse todella lyhyt ja siro joten itseäni pienempiä tällaiset miehet eivät koskaan kuitenkaan ole. Laiha ei tarvitse olla, mutta kunhan ei ole hirveän paljoa minua pidempi. Pidän tällaisista miehistä kaiketi siksi, että oman pienuuteni vuoksi koen isokokoiset miehet liian uhkaavina. Tiedostan, että ne korstot pystyisivät hakkaamaan mut 6-0 joten siitä on viehätys kaukana. Sanomattakin selvää siis, että on luottamusongelmia miehiin. Mitä feminiinisempi ja lyhyempi, sitä turvallisempi. Kovaäänisyys, machoilu ja muu testosteronioireilu on turn-off.