Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaahiiret, mikä on lempisuklaanne?

Vierailija
19.06.2020 |

Kaikki suklaahiiret (joita on todennäköisesti aika paljon) voivat tähän ketjuun kirjoittaa lempisuklaansa:) itse olen aivan mieletön suklaa-addikti joka päivä arkena ja pyhänä ja lähes kaikki suklaa käy. Nykyään lemppareita varmaan etenkin fazerin tofferina patukka, myös suklaapäällysteiset raffelit ovat erittäin hyviä, nam😋 Ja ei pidä tietysti unohtaa Fazerin sinistä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wedelin tiramisu on paras levy. Myös Maraboulla on muutama hyvä, esimerkiksi se joku juustokakku. Fazerin tuotannosta en välitä.

Patukoista Nestlen Princessa, mutta sitä ei myydä Suomessa. Dajm on myös hyvää. Ja valkoinen Twix.

Vierailija
42/47 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kaupasta lähtee mukaan Maraboun appelsiini- tai minttu-krokanttilevy. Eniten pidän konvehdeista, mutta nii tulee syötyä paljon harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suklaalevy oli minulle pitkään milkan triblasuklaa+ keksi 300g levy. Olin aivan koukussa siihen, joka herkkupäivänä piti sitä ostaa, mutta sitten koko Milka poistui suomen kaupoista, näemmä. Mutta onneksi Marabounille tuli vastaava suklaalevy joten siirryin siihen, mutta sekin näköjään vedettiin myynnistä... fazerin suklaista fazerin sininen on ainoa mistä pidän lähinnä koska se suklaa onnistuu olemaan paljon täyteläisemmän makuinen johtuneen että sinisessä ei käytetä palmuöljyä? Suklaapatukoista ehdoton suosikki on Lion patukka. Tupla, varsinkin minttu versio, on kanssa hyviä.

Vierailija
44/47 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras suklaalevy oli minulle pitkään milkan triblasuklaa+ keksi 300g levy. Olin aivan koukussa siihen, joka herkkupäivänä piti sitä ostaa, mutta sitten koko Milka poistui suomen kaupoista, näemmä. Mutta onneksi Marabounille tuli vastaava suklaalevy joten siirryin siihen, mutta sekin näköjään vedettiin myynnistä... fazerin suklaista fazerin sininen on ainoa mistä pidän lähinnä koska se suklaa onnistuu olemaan paljon täyteläisemmän makuinen johtuneen että sinisessä ei käytetä palmuöljyä? Suklaapatukoista ehdoton suosikki on Lion patukka. Tupla, varsinkin minttu versio, on kanssa hyviä.

Milkaa myy Hgissä ainakin Saiturinpörssi ja kuulemma Minimaneistakin saa.

Vierailija
45/47 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milkaa myy Hgissä ainakin Saiturinpörssi ja kuulemma Minimaneistakin saa.

Saiturinpörssi on paras kauppa, sieltä saa tota edellä mainittua Wedeliäkin. Muualla ei vissiin myydä.

Vierailija
46/47 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino.

Vierailija
47/47 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolapatukka, Geisha ja kinder suklaa. Muuta ei tule ostettua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi