Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannustaiat noituutta , ei ihme ettei naimaonni ole suosinut

Vierailija
19.06.2020 |

Lapsena laitoin seitsemän kukkaa tyynyn alle ja unessa piti nähdä "tuleva mieheni". Kyllä vain, minä näin unta tummahiuksisesta miehestä jonka kasvoja en nähnyt kuin sivusta.
Tänään muistin tuon taian ja raukaisin sen Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Olen varma että elämäni tuo alue on nyt vapautunut. Taiat ovat oikea asia eivätkä ne ole Jumalasta. Harmi jos pilasin jonkun ilon mutta parempi se kuin oudot vaikutukset elämässä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noituus ja luonnonvoimat ovat todenpia kuin yksikään jumala.

Vierailija
22/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein lapsena noita juhannustaikoja enkä ole mennyt naimisiin. Kristitty olen. Tosin en usko että naimisiin menemättömyys siitä johtuu, kun taiat olivat minulle vain vitsiä. Kaksi miestä on minua kosinut, mutta torjuin molemmat, koska en ollut rakastunut.

Joo. En minäkään niin huolissani ole että nyt taika jotain pilasi, vaikka näin olisi käynytkin olisi se Jumalalle pieni asia tehdä hyväksi. Enemmän tarkoitus puhua taikoja vastaan kun ihmiset eivät varmaan tiedä noituuttakin olevan ja tällaisilla jutuilla se hivuttuu hmisten elämään, vaikka sitten kerran vuodessa eikä tiedetä sen olevan Jumalan silmissä vakava asia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä kortsuun voi tehdä aina reikiä ja sitten todeta 3 mukulan jälkeeen "ei vttu, missä mun kaikki rahat on".

Vierailija
24/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein lapsena noita juhannustaikoja enkä ole mennyt naimisiin. Kristitty olen. Tosin en usko että naimisiin menemättömyys siitä johtuu, kun taiat olivat minulle vain vitsiä. Kaksi miestä on minua kosinut, mutta torjuin molemmat, koska en ollut rakastunut.

Joo. En minäkään niin huolissani ole että nyt taika jotain pilasi, vaikka näin olisi käynytkin olisi se Jumalalle pieni asia tehdä hyväksi. Enemmän tarkoitus puhua taikoja vastaan kun ihmiset eivät varmaan tiedä noituuttakin olevan ja tällaisilla jutuilla se hivuttuu hmisten elämään, vaikka sitten kerran vuodessa eikä tiedetä sen olevan Jumalan silmissä vakava asia.

ap

Ei ole jumalaa eikä jumalan silmiä. Jumalharhoihin kannattaa hakea lääkinnällistä apua ja mennä suljetulle odottelemaan harhojen päättymistä.

Vierailija
25/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä kortsuun voi tehdä aina reikiä ja sitten todeta 3 mukulan jälkeeen "ei vttu, missä mun kaikki rahat on".

Taika joka toimii!

Vierailija
26/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannushan ei edes itseasiassa edes ole se pakanallinen juhla, vaan tänä vuonna se on vasta sunnuntaina. :)

Hienoa kuitenkin, että myös vanhan kansan juhannusperinteet elävät yhä.

Niin, sitä vietetään myös Johannes Kastajan syntymäpäivänä ja siitä nimi juhannus. Kyllähän kesäjuhlia voi viettää vaikka ketkä oli noita tai pakana mutta minulle siitä olisi ollut lapsena hyötyä tietää että taiat eivät kuulu mitenkään jonkun maan perinteisiin jotka minun tulee myös omaksua. Jos olisin esim. tiennyt muka normaalina perinteenä esitetyn taian olevan muita voimia kuin Jumalasta, olisin vapaalla tahdollani ollut valitsematta sitä.

Kaikki on jumalasta lähtöisin, jos raamattua on uskominen... Jumala itse sanoo että hän on luonut ihan kaiken, niin hyvän kuin pahankin. Sinä valitset palvoa jumalaa joka on aiheuttanut kaiken pahan maailmassa ja itket jonkun juhannustaian päälle?

Vierailija
27/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannushan ei edes itseasiassa edes ole se pakanallinen juhla, vaan tänä vuonna se on vasta sunnuntaina. :)

Niin, sitä vietetään myös Johannes Kastajan syntymäpäivänä ja siitä nimi juhannus. Kyllähän kesäjuhlia voi viettää vaikka ketkä oli noita tai pakana mutta minulle siitä olisi ollut lapsena hyötyä tietää että taiat eivät kuulu mitenkään jonkun maan perinteisiin jotka minun tulee myös omaksua. Jos olisin esim. tiennyt muka normaalina perinteenä esitetyn taian olevan muita voimia kuin Jumalasta, olisin vapaalla tahdollani ollut valitsematta sitä.

Kaikki on jumalasta lähtöisin, jos raamattua on uskominen... Jumala itse sanoo että hän on luonut ihan kaiken, niin hyvän kuin pahankin. Sinä valitset palvoa jumalaa joka on aiheuttanut kaiken pahan maailmassa ja itket jonkun juhannustaian päälle?

Jumala halusi lähettää eurooppalaiset tappamaan itse luomiaan intiaaneja Amerikkaan. Aika sekopäinen tyyppi palvottavaksi. Nyt se haluaa, että hänen luomansa pohoiskorealaiset alkaa lahtaamaan jumalan itse luomia eteläkorealaisia. Täysi sadisti kuten kannattajakuntansakin.

Vierailija
28/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teokidean ongelmasta löytyy varmaan kattavampaa pohdittavaa muualla kuin juhannustaika-keskustelusta. Itse ajattelen pahan olevan osa suurempaa kuviota. Jumala loi kylläkin saatanan mutta tämä tekee omasta tahdostaan vastoin Jumalan tahtoa. Mutta tämäkin on osa suurempaa kuvaa. Esimerkiksi Juudas kavalsi Jeesuksen ja Jeesus tapettiin -> paha toimi pelkkänä osasena koko pelastussuunnitelmassa. Siltikin, ihmistä on kehotettu etsimään Jumalan tahtoa ja sinä valitset mitä teet. Jumala on sanonut älä tapa mutta jos sinä tapat, onko tämä Jumalan syy joka sinut loi? Ongelma on se että ihminen ei pysty olemaan synnitön, jo vihaamisesta voi katsoa mitä Jeesus sanoi. Taas tullaan siihen Jeesukseen ja siihen että vain hänen kauttaan ihminen on Jumalan kanssa sovitettu.

ap

Vierailija
29/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teokidean ongelmasta löytyy varmaan kattavampaa pohdittavaa muualla kuin juhannustaika-keskustelusta. Itse ajattelen pahan olevan osa suurempaa kuviota. Jumala loi kylläkin saatanan mutta tämä tekee omasta tahdostaan vastoin Jumalan tahtoa. Mutta tämäkin on osa suurempaa kuvaa. Esimerkiksi Juudas kavalsi Jeesuksen ja Jeesus tapettiin -> paha toimi pelkkänä osasena koko pelastussuunnitelmassa. Siltikin, ihmistä on kehotettu etsimään Jumalan tahtoa ja sinä valitset mitä teet. Jumala on sanonut älä tapa mutta jos sinä tapat, onko tämä Jumalan syy joka sinut loi? Ongelma on se että ihminen ei pysty olemaan synnitön, jo vihaamisesta voi katsoa mitä Jeesus sanoi. Taas tullaan siihen Jeesukseen ja siihen että vain hänen kauttaan ihminen on Jumalan kanssa sovitettu.

ap

No mieti nyt itse omilla aivoillasi. Mikäli sinulla olisi rajaton valta luomiseen niin loisit totta kai maailman, jossa kukaan ei voisi satuttaa toista, eikö? Sen sijaan tämä mielikuvituspelle loi vielä jokaiselle kansalle oman jumalan jotta pääsevät ta ppamaan toisiaan tapellesaan siitä mikä niistä on "oikea".

Vierailija
30/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika usein olevan juuri "tumma mies" naisten toivomuslistalla

Vierailija
31/31 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aika usein olevan juuri "tumma mies" naisten toivomuslistalla

Jaa, siis vika oli siinä etten toivinut tummaa.. Niitä on näkynyt tulevan.