Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder masensi

Vierailija
19.06.2020 |

Parin kuukauden kokeilu. 2 matchia, toisen kanssa muutaman päivän viestin vaihtoa, jonka jälkeen ghostasi. Olen mies, 43, urheilullinen, iso kaupunki. Jotenkin totaalinen järkytys, kun kukaan ei pidä edes ulkonäöstäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuo ei pidä paikkaansa. Tinder valitettavasti ei näytä sinua kaikille. Ja todellakin ymmärrän että itsetunto saa kolauksen tinderissä. En voi muuta ehdottaa kuin menet sellaiseen palveluun jossa kaikki näkevät toisensa, moninkertaisesti parempi mahdollisuus tutustua muihin.

Vierailija
2/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään sen helpompaa rumalla ja tissittömällä naisellakaan. Poistin koko tinderin. Kauniiden ja isotissisten paikka tinder on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tinderi ei ole kaikkia varten. Itse kun erosin ja kaverini mehutti tinderiä, kun aina vkloppusin nainen. Olin ok. En saanut mitään. Hän on se 10% komea. Eikä ymmärtänyt miksi en saanut yhtään mitään, kun hän saa koko aika ja ei edes vastaa kaikille.

Vierailija
4/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo yhtään sen helpompaa rumalla ja tissittömällä naisellakaan. Poistin koko tinderin. Kauniiden ja isotissisten paikka tinder on.

Kyllä. Olen ruma nainen ja yhtään mätsiä ei tullut. Ei ole onnistanut myöskään muilla nettideiteillä

Vierailija
5/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns tavis-nainen, en kaunis, mutta en ihan susirumakaan, mutta en kaukana siitä. Muutama mätsi tuli Tinderissä, nämä miehet yksi ehdotti panemista pimeässä ja toinen sanoi, että voisi ottaa minut vakipanoksi, ja minun pitäisi kuulemma olla onnellinen siitä, että kelpaan jollekin miehelle

Vierailija
6/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heittää sitä kirvestä kaivoon. Minulla on mennyt 2v deitti sivustolla, en ollut löytänyt ketään kiinnostavaa eikä kukaan oikein ole minuakaan iskenyt siellä. Vajaa kuukausi sitten vastaan tuli kiinnostava nainen ja positiivisesti hänkin tykkäsi minusta. Nyt mielenkiinnolla odotan että tulisiko siitä jotain pysyvämpää.

Kiireellä ei tule mitään hyvää eikä myöskään "pakolla". Ja tinderissä vielä harvemmin.

Vierailija
7/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata heittää sitä kirvestä kaivoon. Minulla on mennyt 2v deitti sivustolla, en ollut löytänyt ketään kiinnostavaa eikä kukaan oikein ole minuakaan iskenyt siellä. Vajaa kuukausi sitten vastaan tuli kiinnostava nainen ja positiivisesti hänkin tykkäsi minusta. Nyt mielenkiinnolla odotan että tulisiko siitä jotain pysyvämpää.

Kiireellä ei tule mitään hyvää eikä myöskään "pakolla". Ja tinderissä vielä harvemmin.

Tämä! Itselläni meni viimeksi vähän yli kolme vuotta ennen kuin löysin parisuhteen.

M31

Vierailija
8/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sille toiselle matchille tapahtui? :)

Vierailija
9/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sille toiselle matchille tapahtui? :)

Ei vastannut mitään. -Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme