Salaisia lapsia
Onko useallakin miehellä lapsia, joita muut ystävät tai kaveritkaan tiedä?
Itsellä on kaksi kahden eri naisen kanssa ja välillä asia syö miestä, kun en ole lapsille oikea isä perinteisessä merkityksessä.
Toki tiedän, ettei asia ole naisten vika. Oman nautinnon takia en humalassa halunnut käyttää kumia tai edes vetää ulos....
Kommentit (10)
Miksi sinä et pidä heihin yhteyttä ja kerro heistä? Minä olin tuollainen salattu lapsi. Oli isosisarukselleni aika shokki kun sai kuulla minusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et pidä heihin yhteyttä ja kerro heistä? Minä olin tuollainen salattu lapsi. Oli isosisarukselleni aika shokki kun sai kuulla minusta.
En oikeen tiedä. Kun on tehnyt valinnan, ettei kerro, niin sitä on vaikea muuttaa jotenkin.
Miten elät itsesi kanssa? Oletko maksanut elatusmaksut?
Vierailija kirjoitti:
Miten elät itsesi kanssa? Oletko maksanut elatusmaksut?
Olen maksanut.
Nehän perii sinut sitten. Keneltä salaat? Ei kai miehillä yleensä ole niin läheisiä kavereita, että pitäisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Elareihin menee palkka?
Ei mee koko palkka sentään
Lapsi perii,jos hänet on virallisesti tunnustettu. Ei se, että maksaa elatusapua, tarkoita vielä tunnustusta.
Minä olen myös salalapsi. Minä sain selville isän vasta melko myöhäisellä iällä, jolloin sekä isä että äiti olivat jo edesmenneet. Kun aloin tehdä kyselyjä asiasta, selvisi, että äidin puolelta varsin monet sukulaiset ja tutut tiesivät, kuka oli isäni. Sen sijaan isä oli pitänyt suunsa supussa, joten hänen puolellaan kukaan äitiään lukuun ottamatta ei tiennyt olemassaolostani. Kun otin yhteyttä isän leskeen, hän kertoi, että tiedon saatuaan moni palapelin palanen loksahti paikoilleen ja monet asiat saivat selityksensä. Sitä en tiedä, maksettiinko minusta elatusapua, luultavasti ei, korkeintaan yhteiskunnan elatusavun ennakkoa, jos sellainen jo silloin oli olemassa. Tunnustettu en ollut.
Onhan noita.