Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies eilen baarissa!

Vierailija
09.07.2006 |

Mies oli eilen selvänä baaris kun oli kuskina kavereilleen niin olipas antanut pakit jollekkin vosulle joka ei ollut oikein ymmärtänyt kahden sormuksen merkitystä, vaan oli koko illan pörrännyt ympärillä ja vielä olisi vängännyt auton kyytiin! Isäntä oli useamman kerran työntänyt sen naisen istumaan yksinään kun oli yrittänyt miehen syliin vängätä tai halaamaan ja roikkumaan kaulaan.

Ämmä ei ollut uskonut että mies varattu kahdesta sormuksesta huolimatta niin ukko oli sanonut että soitetaanpas vaimolle niin saat sä kans puhuu sille ja kysyy onko hän varattu vai ei. Minäkin kerroin että mies on varattu niin ei uskonut luuli että olen joku miehen kaveri. =oD Isännän kanssa sitten juteltiin hetki niitä näitä ja kyseli kuinkas kauan jaksan olla vielä lasten ja vauvan kanssa kun hän lähtee pian keräämään porukkaa kyytiin eri paikoista. Oli siis parhaan kaverinsa kanssa eräässä baaris. Yllätys oli suuri kun mies tulikin jo yhden aikaan kotiin.

Mä olen monesti ihmetelly että miks naisia yleensäkkin kiinnostaa vain varatut miehet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen seikka on se, että niiltä saa yleensä kunnon kyydit kun vaimo on pitänyt niitä puutteessa.

Vierailija
2/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tästä opimme: baarissa naisia kiinnostaa miehet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ukkoani yritti naapurin varattu rouva.. heh..

Passitin muuten aika vauhdilla kotiinsa meidänoventakka hillumasta. tosin sitten siirtyi meidän tytö kummisedän kimppuun...

Kaiketi oli todella vehkeen kipee... oma ukkokin kyllä sillä oli kotona..

Vierailija
4/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

autossa sun miehes kanssa?

Vierailija
5/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran luottoa mieheeni että uskon ettei ole käyny panolla autossa tai muuallakaan. Itse vielä ehdotin miehelleni että jos ämmä osaa kertoo missä asuu ja on ihan tukossa niin käykää jätkien kaa heittää se kotiinsa ettei sammu jonnekkin ja käy hullusti. Mies oli kuitenkin jättäny sen käveleen ja opastanu sen tolpalle kavereiden kanssa.

Se mitä ollaan miehen kanssa yhdessä käyty baarissa on ollut kyllä hauska seurata ihan tukossa olevia naisia jotka on yrittänyt iskeä mun miestä keinoja kaihtamatta. Ikinä ei ole ainakaan toistaiseksi tullut sellaista tilannetta että minun olisi pitänyt puuttua asiaan ja käydä sanomassa miehelle että lopettaa tuollaisen.

Hurjin ja naurattavin tapaus sattui viimme vuoden joulukuussa kun olimme mieheni kansssa baarissa, mies oli käyny tanssiin jonku naisen kanssa ja tuli sitten viereeni istuun ja yhtäkkiä tulikin tää nainen meidän seurueen pöytään, nosti minihameen paljastaen stringinsä koko pöytäseurueelle ja istahti mieheni syliin, jolloin mies opasti neidon tyhjään pöytään hyvin nopeasti.

Vierailija
6/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä liivin takana kun lukee Hell`s angel naiset luulevat saavansa jotain jännitystä. Voin sanoa että mun mies on todellakin tylsimys, lässyttää vauvalle, huudatta riemusta penskoja ja äiteekin kannetaan välillä lasten uima altaaseen vaatteet päällä. (Mun enkeli on todellakin kultainen eikä kuulu näihin ääri enkeleihin) Mutta huomautuksena kerrottakoon että kun miehelläni ei ole liiviä/värejä päällä ei myöskään moni yritä iskeä vaikka tunnistaa kyllä että se on just se jonka kuva oli lehdessä sieltä kisoista.

Vierailija
7/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi jonka miestä yritetään viedä nenän edestä.

Vierailija
8/8 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

----------Ja yleensä liivin takana kun lukee Hell`s angel naiset luulevat saavansa jotain jännitystä------

Mun miehellä on tunnetun ja korkean profiilin omaavan kerhon liivit. Ja aina niitä baaripimuja ja muita rotkoja pyörii tyrikyllä ympärillä. Kerran joku pennin vosu jopa tönäisi mut mieheni vierestä ja änkesi viereen kiehnäämään. Mies kyllä poisti tämän tyrkyn aika rivakasti siitä ja lopulta muija poistettiin koko ravintolasta. 

Ihan turha yrittää siis. Mies on minun ja ollut jo kauan.