Ostin 2 levyä marabou suklaata ja minua tuijotettiin kaupassa
Luuletko että kun olen läski syön ne yksin? Ostin ne hoikalle pojalleni ja hänen kaverilleen, joka tuli juhannuksen viettoon. En ikinä syö marabou suklaata, koska se on saattaa sisältää vehnää tuote. Miksi luulet että läski ostaa aina itselleen? Meillä läskeilläkin on monesti perhe.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Juu nuoruudessani oli myös puolijuoppo, joka aina putki päällä kantoi kaljaa kaupasta "pojille".
Minä ainakin toin nuo oikeasti pojille. Mulla on keliakia, en ikinä edes syö tuotteita jotka saattaa sisältää vehnää.
Onkohan sinulla sittenkin myös heikko itsetunto?
Porvoossa on tapana tuijotella kaikkia.
Sulla vaan oli valmiiksi huono omatunto ja siksi kuvittelit katseet. BTW mitä väliä olisi tuntemattomien ihmisten katseilla tai mielipiteillä?
Ei ole tapana tuijotella läskejä, joten osta suklaasi rauhassa. Tuijotan vain timmejä trikoopeppuja.
Tuijottelun huomaa ainoastaan silloin jos luulet olevasi tuijottelun kohteena jostain syystä. Ihan samalla tavalla ne kassatädit kaikkia ostoksia käsittelee eli piippaa hihnalta laitteen läpi eikä noteeraa mitenkään.
Eikös keliakia yleensä johda painon pudotukseen
Vierailija kirjoitti:
Eikös keliakia yleensä johda painon pudotukseen
Ei ole ainakaan minulla johtanut. Vuodesta 2007 on minulla ollut ihan todettu keliakia. Tutkittiin tähystyksellä.
Olisit ostanut Fazerin sinistä. Kuka hullu nyt Maraboun suklaata syö. Vähemmästäkin tuijotetaan.
Öh, tota ...Miten toi keliakia liittyy aiheeseen? Näkyykö se päällepäin ja saa tuijottajat tajuamaan, että joo, ei tuo itse noita syö, kun niissä on vehnää? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, kun en tunne keliakiaa.
Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa muiden ostokset ja tuskin niitäkään joiden luulit tuijottavan!
Mitäpä luulet meidän luulevan että syöt? Ihan vaan salaattia vai.
Juu nuoruudessani oli myös puolijuoppo, joka aina putki päällä kantoi kaljaa kaupasta "pojille".