Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtoehtoiset häät? Kokemuksia

Vierailija
18.06.2020 |

Eli tosiaan, jos olet järjestänyt tai ollut vieraana häissä, jotka jotenkin erityisesti eroavat perinteisestä vihkikirkko ja nuorisoseura -formaatista, olisi hauska kuulla tarinoita! Sekä hyviä että huonoja kokemuksia :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vieraana häissä, joissa pari kävi muutaman todistajan kanssa maistraatissa ja hääjuhla oli laavulla. Oli loppukesä, hämärtyvä, mutta lämmin ilta. Laavulla oli ruokaa, kahvia, yhteislaulua ja seurustelua. Jatkoille lähdettiin kapakkaan. Sopi tosi hyvin luontohenkiselle parille sekä pääasiassa parin kavereista koostuneelle juhlaväelle. Laavun lähelle pääsi autolla. Muutama sata metriä piti kävellä. Kaikilla oli säähän sopiva varustus.

Vierailija
2/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vegaanihäissä. Hyviä ruokia olivat laittaneet! Ihan virkistävä poikkeus minulle, sekasyöjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut purjelaivahäissä, joissa vihkiminen ja juhlat tapahtuivat merellä. Oli ikimuistoista, mutta en ehkä suosittele merisairauteen taipuvaisille :D

Vierailija
4/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut liian monissa hääparin itsensä näköisissä häissä, joissa ei pönötetä. Ne eivät ole eronneet tavallisesta lauantai-illasta mökillä missään muussa kuin siinä, että morsian riekkuu alkuillasta valkoisessa mekossa.

Vierailija
5/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut liian monissa hääparin itsensä näköisissä häissä, joissa ei pönötetä. Ne eivät ole eronneet tavallisesta lauantai-illasta mökillä missään muussa kuin siinä, että morsian riekkuu alkuillasta valkoisessa mekossa.

Voidaan vaihtaa kutsuja, olen itse ollut liian monissa pönötyshäissä. 

Vierailija
6/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkihäät on mukavia! Pääsee saunomaan, uimaan ja voi yöpyäkin

Vierailija
7/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ravintolassa ystäväporukan kesken. 

Vierailija
8/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääyötapahtuma. Sattui ihana lämmin kesäilta. Seurakunta tarjosi kakkukahvit kaikille pihalla. En tuntenut häistä ketään (työkaveri kyseessä). Pihalla oli vielä edellisen ja seuraavankin parin vieraita ja juhlatunnelma yhdisti.

Käytännössä ilmaiset häät sekä minulle että hääparille.

Vierailija
9/11 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääyötapahtuma.

Kuulostaa K18-materiaalilta :D

Vierailija
10/11 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääyötapahtuma.

Kuulostaa K18-materiaalilta :D

Kuinka moni edes panee hääyönä?

Minä kun menin naimisiin, mentiin illalla kiltisti nukkumaan. Hiton pitkä ja rankka päivä, ja aamulla lento st bartsiin, siinä ei himottanut qusivehkeitä yhteen sovitella.

Toki oltiin ennen hääyötä oltu kimpassa varmaan 15v, eli oli sitä lajia tehty jo useamman kerran..

Vierailija
11/11 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista keikkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi