Ikää 40+ ja minishortsit?
Onko 40+ -ikäinen nainen jo liian vanha minishortseihin? Mitä mieltä olette?
Kommentit (9)
Helvetilliset huutikset jos totta :D
En tule olemaan liian vanha ikinä mihinkään, nyt 40v. Yksi elämä ja ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat.
Ihanaa. Jöpöttää heti kun näen minishortsisi.
Ei minun mielestäni. Mutta 40-vuotias nainen on kyllä hieman yli-ikäinen juomaan Pepsiä. Ällöttää kun kassajonosso näkee vanhoilla naisilla Pepsi-pulloja, vaikka kaupassa olisi ollut myös Coca-Colaa.
Riipuu ihan siitä,sopiiko (siis koon puolesta ) päälle ja minkä näköiset kintut ja pohkeet sattuu omistamaan, eli ovatko esittelykunnossa. Jos ovat, niin vaikka +60 olisi, niin käy mainiosti esim. mökillä vieraiden kanssa tms. kesäpaikassa.
Kauppaan nyt laittaisin kyllä mielummin pitkikset tai hameen , mutta esim. jos pelkästään pyöräilyreissulle lähtiessä,niin aivan mainiot .
Ei. Ton ikäisenä luulisi ymmärtävän, että muiden mielipiteillä ole väliä. Minua ei ainakaan kiinnosta kenenkään muun pukeutuminen. Helteillä shortsien käyttäminen ei pitäisi herättää erityisesti huomiota.
Minä käytän. Tosin vasta tänä vuonna 40. On selluliittiäkin!
On. Mutta voit käyttää mitä vaatetta haluat.
No olen 45 ja ylipainoinen ja paahdan menemään minisortseissa selluliitit hytkyen. Ihan se ja sama mitä muut ajattelee. En luule olevani hekumallinen näky :)