Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en päässyt jonon ohi?

Vierailija
18.06.2020 |

Eilen oli oikein lämmin kesäpäivän ilta ja ravintolaan oli jonoa.

Menin tottuneesti jonon kärkeen ja nyökäten poken ohi... Suureksi yllätyksekseni oviaukosta eteneminen tyssäsi yllättäen. Ja poke kysyi "Minnes nyt niin hoppu?".

Katsoin häntä yllättyneesti ja kerroin että olin tulossa sisälle ravinteliin, kuten olen tottunut - minut tunnistetaan yleensä jo kaukaa.

Poke näytti jonon suuntaan ja "Tuolla on jonon pää".

Tässä kohtaa sanoin "Etkö tiedä kuka olen". Selvästi jo hieman ärsyyntynyt poke sanoi ivalliseen sävyyn "En tiedä".

Tässä kohtaa otin valttikortin käyttöön ja sanoin "Olen AV-palstalta..." ja olin varma että hän päästäisi sisään, koska kaikki tietävät AV-palstan.

"Jonon päähän" kuului komennus.

"Mitä?!" Sanoin ja jatkoin, että kaikki tuntevat minut AV-palstalta ja että olen kommentoinut moniin keskusteluihin siellä ja että kaikki yleensä tunnistavat minut.

Olin pöyristynyt kun hän ei tiennyt mikä on AV-palsta ja yritin kertoa hänelle useista keskustelu-aiheista joihin olin sinä päivänä kommentoinut. Mm. eräästä parisuhdekeskustelusta, johin oli tullut useita satoja kommentteja ja mainitsin, että minun komenttini oli saanut useita yläpeukutuksia.

Yläpeukutus-maininnan jälkeen pidin pienen tauon, koska odotin tämän tuovan minulle helpon sisäänpääsyyn ravintolaan. Olin tottunut tällaiseen erikoiskotehteluun, koska olen tunnettu AV-palstalla.

Yritin ensimmäisessä jonossa seisoneelle herrasmiehellekin sanoa "Poke ei tiedä AV-palstaa, ajattele!"... Tähän tämä herrashenkilö sitten tokaisi että "En ole minäkään siitä kuullut" -- hän ilmiselvästi valehteli minulle päin naamaa.

Sanoin hänelle: Valehtelet.

Mies vastasi: En.

Aika harvoin näin käy, että en joku minua ei muka tunnistaisi. Silloin olen hyvin varma, että hän valehtelee.

Olen sentään AV-palstalla kommentoinut moniin polittisiin aiheisiin. Sekä parisuhdeaiheisiin.

Ja monet tunnistavat minut juuri AV-palstalta.

En todellakaan ajatellut jonottaa kokoailtaa jonossa.

Otin etäisyyttä jonoon ja huusin kaikille jonossa olijoille "Älkää yrittäkö olla ikäänkuin ette tunnistaisi minua, minä tunnistan valehtelijat!!".

Tuhahdin ja lähdin pois.

Harmittaa vieläkin kaikki nuo ravintolan valehtelijat.

Itkin hieman.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli loistava. 10!

Vierailija
2/4 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta oli ihan hauska, mutta tää toinen oli jo tylsää. En jaksanut lukea alkua pitemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän sinä pöyristyt, sitä enemmän me pyöristymme. Nyt on jo huono!

Vierailija
4/4 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä