Olen ollut vuosikymmeniä syrjäytynyt
Ja mietin vieläkö yritän kunnon elämää vai alanko juomaan? Kumman sinä valitsisit?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ota ota! Iiiiso huikka!
Mies nipottaa, kun on perhe mutta voihan hän yksinkin sen hoitaa.
Tää myös alkaa naisena olla,järkevästi ajattelinkin yksin parempi olla.Ja eihän tässä ole yksin minulla on ihana kissa,koira,perhekkin mutta aik.lapset ja lapsenlapset,käyn kaupas asioilla mutta en viihdy.Mihkää haluis mennä..joskus jäänkin kotiin.Liikunkin yö myöhään illalla.En haluu oikeen nähdä ketään.Älä hyvä ihminen ala juoda,me ei polteta ei juoda.Päihteet ei ole se juttu,luonnosta tullut tärkeä.Puutarhanhoito.Luonne oli ujo lapsena,ihan nätti olen vieläkin.Mutta joku tässä nyt ob..Joku ajattelee työ,eip oo sairastu keuhkot pahasti,töissä.Olen osallistunut kaikkeen mitä ne tarjonnu,tarkemmi sanottuna suositellu, pakottannu..Nyt on taas syrjäydytty,oon itse onnellinen tykkään olla ,iteksein viihdyn.
Siis onko täällä taas "syrjäytyneiden" kokoontumiset, niiden joilla on perhe, mies, lapsia, koirat ja kissat, muutama pelikaveri, työkaverit jne.? Joo, syrjäytyneitä olette.
Mihin sä niitä muita tarviit ?
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ota! Iiiiso huikka!
Mies nipottaa, kun on perhe mutta voihan hän yksinkin sen hoitaa.
Syrjäytyneellä ei ole miestä ja perhettä, koiraa, kissaa, kavereita, sukulaisia ja röitä.
Zinc
Olet taas näitä sääliä kerjääviä "syrjäytyneitä"
Ota ota! Iiiiso huikka!