Onko muita työpaikkaihastuneita? Vaihteleeko mielialat?
Tuntuu et jos päivällä ollaan tekemisissä niin oon ihan ticotico mut jos ei niin oon lähes. murheen alhossa. Tyyppi ei tiedä et tykkään. Välillä lähestyy ja välillä on outo.
Kommentit (16)
Eihän tuossa mitään ole tapahtunutkaan.. Tästä omasta järjestäni oon huolissani että miten vaikuttaa itseeni noin voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaihastumisista ei koskaan seuraa mitään hyvää.
Kyllä minulle ainakin seurasi hyvää. Uskalsin lähteä huonosta avioliitosta ja sain hyvän suhteen.
Vaikea juttu ihastus flirttailee joskus takaisin joka on toisaalta kivaa mutta toisaalta ei tule mitään tapahtumaan joten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Meilläkin on syntynyt kaksi avioparia, toisillakin yhteinen lapsikin. Mikähän on sinulle ”hyvää”?
No nainenhan on vaan rationaalinen, etsii sieltä missä on 8 tuntia päivässä. Se kiinnostaako miestä pätkääkään on toinen asia. Yleensä ei kiinnosta riippumatta siitä onko mies sinkku tai varattu.
Pahasti sanottu, mä joudun aina vaihtaa pikkareita ruokiksella.
Vierailija kirjoitti:
Pahasti sanottu, mä joudun aina vaihtaa pikkareita ruokiksella.
Heh. Olin menossa papa-kokeeseen, ja odotellessa hairahduin unelmoimaan kiihkeistä hetkistä ihastukseni kanssa. Onneksi melko pian muistin, missä oon ja tajusin lopettaa ajoissa haaveilun.
I hear you papa-koe kiihottaa aina minuakin. Kai se johtuu kuka mun pimpin kanssa touhuaa. Sil on kyllä vaimo ja lapsia :/
Miksi te ootte tommosii itekkin laukeette aina Papa-Kokeessa.
Juu en tiedä onko yksi varattu mies minuun ihastunut, vai mitä peliä pelaa. Välillä suorastaan pommittaa mua viesteillä, myös Facessa. Avautuu kännissä ja viestit on välillä vihjaavia, esittänyt halunsa tavata töiden ulkopuolella jne. Yhtäkkiä saattaa ettei hänestä kuulu mitään ja sitten taas ui viesteihin. Omituinen. Välillä jopa loukkaavia juttuja sanoo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Juu en tiedä onko yksi varattu mies minuun ihastunut, vai mitä peliä pelaa. Välillä suorastaan pommittaa mua viesteillä, myös Facessa. Avautuu kännissä ja viestit on välillä vihjaavia, esittänyt halunsa tavata töiden ulkopuolella jne. Yhtäkkiä saattaa ettei hänestä kuulu mitään ja sitten taas ui viesteihin. Omituinen. Välillä jopa loukkaavia juttuja sanoo mulle.
Laita estoon. Niin mäkin tein. Yksi naimisissa oleva remppamies saaristosta ihastui muhun ja laitteli viestiä. Ei kiinnostanut ja alkoi haukkua mun miestä. Kuvotus.
Tuttua on, mutta harrastuksessa ei työpaikalla.