2. raskaus ja muutokset rinnoissa?
Ekan raskauden tunnistin rintaoireista eli rintoja kivisti ja nännit muuttuivat heti, nännipihasta tuli röpelöisempi. Luinkin jostain et ekan raskauden muutokset rinnoissa ei välttämättä toistu 2. raskaudessa, eli siis jos nännit/nännipihat tummentui ekalla kerralla, niin ei käy enää toisella kerralla (tietenkään, koska ne on jo valmiiks muuttuneet). Eli kysymys teille, jotka olette toista/kolmatta/tieskuinkamonetta kertaa raskaana, miltä uusi raskaus tuntuu/näyttää rinnoissa? Mun rintoja kivistää ihan siihen malliin et raskaana olen, muita merkkejä en oo huomannu. On ne ehkä vähän pullakoitunu sitten imetyksen lopetuksen, liiveistä huomaan.
Kommentit (6)
Olin myös huolissani olemattomista tissioireista, kun r-testi näytti plussaa. Mutta kyllä ultrassa kaikki oli hyvin. Olisko niin, että esikoisen jäljiltä näissä rukkasissa ei yksinkertaisesti vaan voi tapahtua enää mielettömiä...
Sissi
Mulla ekassa ja tokassa eka oire oli kipeät rinnat, mistä arvelin olevani raskaana. Ja tuo oire tuli ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Nyt tässä kolmannessa raskaudessa tuskailen rintojen oireettomuutta, menossa (vasta) rv 5+4 ja tänään rinnat tuntuivat HIEMAN aroilta.
Mutta tosiaan molemmissa aikaisemmissa rinnat ovat olleet todella arat alussa.
-m-
Esikoisen kanssa rinnat kasvoivat ennen plussaa yhden kuppikoon ja olivat koko raskauden tosi arat. Nyt arkuus ja kasvu tapahtuivat vasta rv 15 jälkeen.
raskaaksi ja esikoisen raskausaikana eivät rinnat edes aristaneet yhtään saati sitten kasvaneet :-)) Eli toisessa raskaudessa minulla ei ollut minkäänlaisia oireita rinnoissa, eikä juuri muutenkaan. Ja se eka raskaus, joka meni kesken, oli tosi voimakasoireinen, voin pahoin vielä samana päivänä kun ultrassa todettiin ettei sykettä enää näy. Eli ei voi tietää yhtään oireista mikä on tilanne...
Ekassa raskaudessa kuppi koko suurentui c.stä e.n :¨¨(( ja olivat silloin tosi kipeet samoin toisessa raskaudessa , mutta nyt kolmannessa raskaudessa rinnat kipeytyi vasta rv 8 niin että verisuonet pullottaa niissä ....jospa tää kolmas raskaus vaikka pienentäis mun rinnat takaisin c kuppiin ;D
itsellänikin epäilys raskaudesta ja minulla on ainakin sellainen tunne rinnoissa kun nousisi maitoa...esikoinen on nyt 11kk.