En ymmärrä miksi suomalaisilla on ongelmia
Suomessa on maailman pienimmät tuloerot, loistava koulutus, loistava terveydenhuolto, paljon palveluita, puhdasta luontoa, mitättömästi korruptiota, toimiva demokratia, hyvä sananvapaus,...
Silti suomalaisilla on ongelmia. Köyhyyttä, työttömyyttä, asunnottomuutta, mielenterveysongelmia, alkoholismia,...
Luulen että nuo ongelmaiset ihmiset ihan itse aiheuttavat ongelmia itselleen. KAIKKI ONGELMAT OVAT ITSEAIHEUTETTUJA.
Turha tulla valittamaan ongelmistasi kun ihan itse olet ne itsellesi aiheuttanut etkä edes yritä korjata niitä! OMA VIKA!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurin ongelma on se millaisia ihmiset ovat toisiaan kohtaan. Sulle vain tullaan huutamaan, että sinäkin paska, oma vikas jos miehesi vaikka kuolee onnettomuudessa.
Ja pakko nyt heti lisätä, että todella mustaa ironiaa oli tämä.Itse mieheni kuoleman jälkeen sain todella paljon apua ja tukea läheisiltä.
Niin. Ei ihmisiä tarvitse auttaa jos niillä on ongelmia. Niille saa lällätellä. Lällällää! Ja tietysti on hurjan kiva sitten myös soitella kaikille tuttaville ja juoruilla muiden ongelmista. Sitten voi ihan joukolla mennä pilkkaamaan.
Ei talon ulkomuoto kerro mitä talon sisällä tapahtuu.
Ehkä se ongelma onkin siinä kun asiat on liian hyvin ja yhteiskunta pelastaa, niin ei jakseta enää välittää toisista ihmisistä. Erakoituminen ja syrjäytyminen on myös tosi tavallista ja aiheuttaa mt ongelmia.
Varmaan suurin ongelma on se millaisia ihmiset ovat toisiaan kohtaan. Sulle vain tullaan huutamaan, että sinäkin paska, oma vikas jos miehesi vaikka kuolee onnettomuudessa.