Onko normaalia hikoilla näillä helteillä kasvoista?
Olen normaalipainoinen nuorehko nainen ja ruvennut mietityttämään miten hikoilen nyt niin paljon naamasta. Erityisesti nenän ja ylähuulen välistä. Kotonakaan ei tarvitse kuin vähän eväänsä liikauttaa niin jo on hikikarpalot esillä. Kämäisessä kerrostalokämpässä tietty hiton kuuma, mutta silti. Kyllä muualtakin kropasta puskee hikeä, esim. ihan vaan kävelylenkillä. En ole huonokuntoinen jos en mikään himourheilijakaan. Tajuan kyllä että on normaalia hikoilla kesäkuumalla, jotekin vaan nyt kiinnitän tähän huomiota. Ehkä sitten hikoilen enemmän kuin yleensä. Mietin vaan onko siinä syytä huoleen.
Kommentit (12)
Syötkö mitä sattuu ja poltatko tupakkaa?
Sama juttu ja kasvoja kokoajan pesemässä kun suolainen hiki tuntuu kasvoissa kuivuttuaan.
On normaalia, itse hikoilen otsasta. Tuo ylähuulen hikoilu on hyvin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, itse hikoilen otsasta. Tuo ylähuulen hikoilu on hyvin yleistä.
Tarkennan nenän ja ylähuulen välistä. 🤗
Suolaista naisen vartaloa on ihana maistella ja nuoleskella...
ÄIJÄ
Kyllähän silloin kun hikoiluttaa, niin otsan lisäksi juuri tuosta ylähuulen ja nenän välistä ja sitten vielä kasvoilta silmienalusten ja nenän välimaastosta.
Mun kämäisessä kerrostalokämpässäni (aloittajaa lainatakseni) on tällä hetkellä tasan 30 °C lämmintä. Ennemmin huolestuisin, jos en hikoilisi.
Kai teillä on kaikki ikkunat ja mahdollisen parvekkeen ovi auki? Läpiveto on paras. Ja jäähdyttävä pöytätuuletin täysillä, suunnattuna suoraan naamaan?
Minäkin olen normaalipainoinen ja hikoilen kyllä ihan koko naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Kai teillä on kaikki ikkunat ja mahdollisen parvekkeen ovi auki? Läpiveto on paras. Ja jäähdyttävä pöytätuuletin täysillä, suunnattuna suoraan naamaan?
Huono on saada aikaan läpivetoa, kun asunnon kaikki kaksi ikkunaa ovat samaan suuntaan (josta aurinko paahtaa ikkunaan aina varhaisesta iltapäivästä laskemiseensa saakka). Se tuuletinkin pyörittää vain samaa kuumaa ilmaa... Toki se ilmavirta tuntuu iholla hetkellisesti viilentävänä.
Kiihotuin kun rupesin haaveilemaan sinun ihanan hikisestä vartalostasi. Sori vaan. ;)
M36