Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko valtaosa ihmisistä ilkeitä?

Vierailija
17.06.2020 |

En ymmärrä. Miksi kukaan haluaa tarkoituksella aiheuttaa toiselle pahaa mieltä kieroilulla, selkäänpuukottamisella ja ilkeilyllä? Tehdä niitä asioita, joiden tietää kaikkein eniten satuttavan toista? Jos sinä tiedät, kerro.
Olen vasta nyt alkanut pohtia asiaa syvemmin. Ja havahtunut siihen karuun tosiasiaan, että valtaosa ihmisistä on perusluonteeltaan juuri tällaisia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuollaisia ihmisiä on lähinnä vain telkkarissa.

Vierailija
2/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmiset muuttunut,eikä hyvään suuntaan,avoimmuus on kiellettyä,puhua ei saisi,kyylätään,mollataan ees ,takana suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nauttivat, kun saavat nauraa jollekkin ja juoruilla.

Vierailija
4/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

65%?

Vierailija
5/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valtaosa mutta kuitenkin tarpeeksi suuri osa, jotta saa olla varuillaan ihmisten seurassa. Kun tapaat semmoisia ihmisiä niin kauas vain. Itselläni on mainio ystävä- ja lähipiiri joiden seurassa voin olla normaalisti, mutta on joutunut välejä lyömään poikki siinä samalla.

Vierailija
6/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on empatiavammainen, itse sitä ollenkaan tajuamatta.

Vierailija
7/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu näitä paljon olevan, työpaikallakin kauheesti pahan puhumista selän takana, juoruilua toisten jutuista eteenpäin tai pientä hauskaa vtuilua, joka pidemmän päälle menee kyllä jo ilkeilyksi tai piikittelyksi. Itse olen sen tyylinen etten vahingossakaan halua sanoa mitään, josta toinen voi mielen pahoittaa eikä ole tarvetta olla ilkeä. Toki olen myös tyyppiä "samallamitalla takaisin" eli en pelkästään jää kuuntelijan rooliin näissä tilanteissa ja tarvittaessa tarkoituksella loukkaan takaisin.

Vierailija
8/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 50/50

Vierailija
9/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät vain projisoi omia sisäisiä kompleksejaan. Kun sen ymmärtää, ei viitsi heille enää edes suuttua ilkeyksistä. Toki kannattaa pitää aina omat rajansa, mutta ilkeyksiin on turha reagoida mitenkään.

Vierailija
10/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä, mutta se on avoimuus, eikä avoimmuus. Ärsytti niin, että oli pakko. En ole oikeasti ilkeä.

Vierailija
11/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeilyn väitetään olevan huumoria, jota kuulemma pitää olla.

Vierailija
12/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät vain projisoi omia sisäisiä kompleksejaan. Kun sen ymmärtää, ei viitsi heille enää edes suuttua ilkeyksistä. Toki kannattaa pitää aina omat rajansa, mutta ilkeyksiin on turha reagoida mitenkään.

Kun on paljon pelissä, on pakko vaan kestää ilkeilyt.

Vierailija
13/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä kaikille ihmisille, joilla menee minua paremmin. Ja kaikki johtuu siitä, että omat haaveeni eivät ole toteutuneet. Elämäni on ollut turhautumista turhautumisen jälkeen, ja olen saavuttanut sen pisteen, että en jaksa enää yrittää. Mutta en halua vierestä katsella muiden onneakaan. Se että kohtelen muita huonosti, saa minut edes hivenen paremmalle tuulelle. En kaipaa mitään sääliä, en edes ymmärrystä, kerron vain, miten asiat ovat.

Vierailija
14/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilkeä kaikille ihmisille, joilla menee minua paremmin. Ja kaikki johtuu siitä, että omat haaveeni eivät ole toteutuneet. Elämäni on ollut turhautumista turhautumisen jälkeen, ja olen saavuttanut sen pisteen, että en jaksa enää yrittää. Mutta en halua vierestä katsella muiden onneakaan. Se että kohtelen muita huonosti, saa minut edes hivenen paremmalle tuulelle. En kaipaa mitään sääliä, en edes ymmärrystä, kerron vain, miten asiat ovat.

Sanaa luuseri viljellään paljon, mutta sinuun se täsmää. Ehkä jos edes yrittäisit löytää positiivisia puolia asioista, niin elämä alkaisi hymyilemään kummasti.

Vierailija
15/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Itsellä kokemusta on.... Koko elämä on vaan syrjitty ja kiusattu ja naljailtu kun en ole tismalleen samanlainen kun muut.

Vierailija
16/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Itsellä kokemusta on.... Koko elämä on vaan syrjitty ja kiusattu ja naljailtu kun en ole tismalleen samanlainen kun muut.

Sama 😔

Vierailija
17/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus aiheuttaa pahaa jälkeä. Siksi sitä on viisasta välttää.

Vierailija
18/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi.

Vierailija
19/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tollottaminenkin on? Tummennetut lasit saa olla auton ikkunoissa.

Vierailija
20/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 90% ihmisistä on idiootteja tai kusipäitä. Niitä loppuja 10% ei tapaa missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi