Lintsille ei pääse jos ei oo ranneketta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Sinne tullu joku aluemaksu?
Koronakontrolli.
On kyllä kesä pilalla, kun ei sitten päästä koko perhe lintsille :(
Miksi tällaisesta pitää valehdella? Ei ole totta. Linnanmäelle pääsee edelleen ihan ilmaiseksi. Oikea tieto löytyy Linnanmäen sivuilta.
Mä kyll olin siell jo enkä mä mitään vitu .n rannekett ostanu.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kesä pilalla, kun ei sitten päästä koko perhe lintsille :(
no ostatte liput koko perheelle niin pääsette. Kai nyt hölmökin ymmärtää ettei tämmösenä aikana sinne tarvitse lähteä huvikseen notkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisesta pitää valehdella? Ei ole totta. Linnanmäelle pääsee edelleen ihan ilmaiseksi. Oikea tieto löytyy Linnanmäen sivuilta.
pääsee pääsee, mutta 0 euron puistolippu pitää ostaa erikseen ja sen saadakseen pitää olla joku ranneke. Sinne ei siis voi varata ilmaista puistolippua, jos ei aio ostaa myös ranneketta. Semmoista se on tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pääsee pääsee, mutta 0 euron puistolippu pitää ostaa erikseen ja sen saadakseen pitää olla joku ranneke. Sinne ei siis voi varata ilmaista puistolippua, jos ei aio ostaa myös ranneketta. Semmoista se on tänä kesänä.
Edelleen: älä valehtele. Tämä provo on kyllä jo kuollut ja kuopattu.
Sinne pitää varata pääsylippu jota ei voi varata ilman laitelippua
Vierailija kirjoitti:
Sinne pitää varata pääsylippu jota ei voi varata ilman laitelippua
Ei tarvitse. Sinne voi vaan marssia suoraan sisään, jos vielä on tilaa. Ei tarvitse ostaa mitään. Siellä on ilmaislaitteita, ja niissä voi pyöriä vaikka koko päivän, jos niin haluaa. Paitsi Muksupuksussa, joka on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: älä valehtele. Tämä provo on kyllä jo kuollut ja kuopattu.
Älä keuhkoo. Näin lukee lintsin omassa verkkokaupassa. Samoin lukee että 0 euron hintainen puistolippu on ostettava vähintään edellisenä päivänä.
Jos haluaa varata varman sisäänpääsyn , pitää ostaa joko ranneka tai 9e laitelippu sille päivälle. Muuten voi kävellä vaan sisään. Lintsin sivuilla näkee kuinka täynnä paikka on. llmaislaitteet on yhä käytössä.
https://verkkokauppa.linnanmaki.fi/rannekkeet-ja-liput/paivan-puistolip…
Kyllä mun mielestä näyttää siltä, et vähintään laitelippu pitää olla...
Huvipuistohullu kirjoitti:
https://verkkokauppa.linnanmaki.fi/rannekkeet-ja-liput/paivan-puistolip…
Kyllä mun mielestä näyttää siltä, et vähintään laitelippu pitää olla...
Niin. Jos haluat siis varata käynnin tietylle päivälle. Muuten ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa varata varman sisäänpääsyn , pitää ostaa joko ranneka tai 9e laitelippu sille päivälle. Muuten voi kävellä vaan sisään. Lintsin sivuilla näkee kuinka täynnä paikka on. llmaislaitteet on yhä käytössä.
Ai niin, siellä oli tämä systeemi, että laskevat porteilla, paljonko on porukkaa, ja sisään otetaan ilman varausta niin kauan kuin mahtuu.
Sinne tullu joku aluemaksu?