Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi isänsä uuden naisystävän mökille

Vierailija
17.06.2020 |

Lapsen isällä on uusi naisystävä, ovat ehtineet muuttaa yhteen ja tämä nainen on entinen hyvä ystäväni, jopa lapseni kummitäti. Nyt mies olisi viemässä lastani tämän naisen vanhempien mökille ja ajatus siitä ahdistaa. Ärsyttää, kun kaupassa naisen vanhemmat moikkaavat ja lässyttävät lapselle, vaikka tietävät, etten heidän kanssaan missään tekemisissä halua olla, sen verran on koko porukka kieroa. Onko mun todella pakko päästää lapsi isänsä kanssa? Vai voinko sanoa, etten halua mun lapsen menevän mökille, missä en ole itse ees koskaan ollut, enkä tiedä näin juhannuksena millaisia viettotapoja heillä on. Isän ”viikonloppu” siis kyseessä. Voinko mitenkään estää lastani olemasta tämän uuden naisen sukulaisiin tekemisissä? Ovat vähän pimeää porukkaa muutenkin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi estää. Kertoo aika paljon sinusta ja katkeruutesi määrästä että tätä mietit. Katkeruuteen on varmasti syynsä, mutta älä käytä lasta aseena!

Vierailija
2/3 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää yhtä paljon kuin lapsen isä voi estää sua viemästä lasta uuden miehesi mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo entinen hyvä ystävä ja lapsen kummi on onnistunut salaamaan juhannukseviettotapansa ja mökkinsä sinulta?