Hävettää. Käytin 17-vuotiaana kesämekkona mekkoa jota pidän nyt 29-vuotiaana yöpaitana.
Tilasin jostain cellbes tai halensista (en muista mutta sellaisesta lehdestä) kaksi mekkoa, jossa spagettiolkaimet ja jotka tosi ohutta kangasta. Valkoisen ja punaisen. Ja olin ne päällä mm.kesätöissä,kaupungilla jne.
Ja nyt vuosien jälkeen en IKINÄ laittaisi tätä mekkoa ihmisten ilmoille (toinen missälie.)
Käytän yöpaitana. Miten ihmeessä olen viitsinyt?
Pidin myös todella lyhyitä hameita ja minimekkoja päällä aina. Yhdessäkin luki edessä että "i'm so sexy, do you like me?" Tai jotain muuta typerää...
Voi luoja.
Eipä tällä aloituksella mitään pointtia sen kummemmin ole. Tuli vaan yhtäkkiä mieleen kun olen tämä mekko päällä ja toinen olkain menee ihan just poikki. :D
Kommentit (14)
Mulla oli teininä pitkän malliset topit mekkoina, yö vaan tissien alle ja avot. Ja sukkahousut. Punastun pelkästä ajatuksesta, ei herramunjee...
Ap taisi tarkoittaa, että häpeää sitä miten pukeutui 17-vuotiaana....
Turha tämmöisiä on miettiä. Elämässä on erilaisia vaiheita, opettelua, 17-vuotias on vielä nuori ja hakee mm. pukeutumistaan. Ja niin vanhempanakin, se mikä tuntuu hyvältä nyt, voi itseä ihmetyttää 10 vuoden kuluttua.
Pidin mäkin 17-vuotiaana minihameita, eikö ne juuri senikäisille ole tarkoitettukin. Tällä palstalla sanotaan yleensä että kaikki ovat liian vanhoja käyttämään vaatekappaletta x. Koska niitä saisi käyttää?
Ilman nuoruuden tyhmyyttä ei olis vanhuuden viisautta 😁
Nuorena ei vaan ajattele. Juuri eilen näin kaupassa n. 13-vuotiaan tytön, päällään paita, jossa luki "begging for trouble" tai jotain sinne päin. Tuli vähän paha mieli, kun ymmärtää sen provokatiivisen tarkoituksen, mutta lohduttauduin sillä, että tyttö itse tuskin ymmärtää.
Nyt kun muistelen, niin itsekin tuli 15-19-vuotiaana pukeuduttua todella niukkoihin asuihin ja myönnän kyllä, että myös nautin täysin siitä huomiosta, mitä niillä sai. Sitten kun neitsyys meni ekan poikakaverin kanssa ja vasta konkreettisesti ymmärsin, mitä sen miesten huomion taka-ajatuksena on, niin seuraavat pari vuotta olinkin pukeutumiseltani aivan siveyden sipuli. Vähän reilu parikymppisenä oli itsetunto niin kohdillaan, että pystyi taas nauttimaan naisellisesta pukeutumisesta, mutta niihin teinivuosien juuri ja juuri vesirajaan ylettäviin hameisiin en tosiaankaan palannut. Hävettää ja naurattaa, kun muistelen, millaisissa nenäliinankokoisissa asuissa on tullut ihmisten ilmoilla liikuttua.
Eikös tuollaiset ollut muotia silloin. Mitä väliä, se oli silloin! Mäkin häpeän vieläkin, että 14-vuotiaana pidin pientä napapaita-toppia ilman rintsikoita koulun juhlaesityksessä (oli siis tanssi ja mut "määrättiin" laittamaan tuo), mutta todennäköisesti sitä ei kukaan muu muista :D En ainakaan itse muista mitä muut pitivät.
Noh eiköhän jokainen meistä ole teininä tehnyt asioita jotka nykyään nostaa punan poskille. Itse olen ikuisesti kiitollinen ettei somea ollut omina teiniaikoina. :D
Perus. Minullakin oli aivan hirveitä vaatteita teininä. Olen samanikäinen kuin sinä ap.
Päällä saattoi olla juuri ja juuri persauksen peittävä paita ja 15 sentin korot. Niillä sitten nousin bussiin joka aamu, jossa enoni kuskina. Muutaman kerran mainitsi että kannattaisko laittaa housutkin jalkaan. Ja pidin häntä ihan fossiilina.
Mulla on kanssa yksi musta spagettiolkaiminen mekko tenivuosilta. Nykyään se on minulle toppi...
No ajattelee jos pitäisit noita vieläkin ihmisten ilmoilla, kyllä niitäkin aikuisia on :)
Mulla oli toppeja, joissa oli kyllä hihat, mutta se kaula-aukko :)
V-mallinen aukko ylävatsaan asti auki. Se oli silloin muotia. Tykkäsin esitellä tissejä silloin. En tajua.
Näin yksi päivä kaupungilla tytön jolla oli sortsit jotka oikeasti oli puoleenväliin pakaraa. Ei muuten mitään, mutta hän ei ehkä ollut ihan niin timmissä kunnossa mitä ko. vaatekappale vaatii jos niitä aikoo käyttää. Pisteet toki itsevarmuudesta 👍
Mä mietin että hän varmaan hätkähtää parin vuoden päästä että oliko oikeasti per se paljaana pitkin kaupunkia jne.
Tuohan on vaan ekologista! Kyllä kotonaan saa pukeutua kuten haluaa.