Tunnin päästä töihin, kauhea ahdistuskohtaus menossa
Miten tästä päivästä selviää? Yhtäkkiä iski valtava ahdistus siitä, että en ole koskaan saanut mitään aikaan, olen epäonnistunut. Siellä töissäkään en osaa tehdä kunnolla, se on sellaista turhaa pyörittelyä.
Kommentit (13)
Hyvin se menee, hoet vaan muutamaa mantraa: blm, ilmastonmuutos, tasa-arvo, me teemme sen yhdessä ja et tarvitse mitään osatakaan.
Jää etätöihin :) Tiedän, ei ole läheskään kaikissa ammateissa mahkuja siihen. Mulla loppui ahdistukset ja vitutukset kun saan tehdä etänä eikä tarvii mennä toimistolle !
Täällä on sellainen epäonnnistuja joka ei ole edes työelämässä, joten huonomminkin voisi mennä :)
Osta työmatkalla apteekista diazepaamia 10 mg ota puolitoista tablettia tai alpratsolaami 0,5 mg ja ota kaksi.
Diatsepaami on parempi vaikuttaa koko päivän.
M. 55
Bangkok
mulla tänään kokous pienessä suljetussa huoneessa ja sairastan sos tilanteiden pelkoa. juoksen koko aamun ripulilla kun jännitän niin paljon :( vihaantyöelämää!
Itse itkin koko viimeyön ahdistuksen takia, tänää voi jo hieman paremmin :)
Ikävä juttu että edes näitä parhaita sosiaalisen fobian lääkkeitä ei ole Suomessa käytössä. Nämä myös tehokkaita moneen muuhun mentaalipuolen juttuun.
Mäkin vihaan mun työtä. Tsemppiä!!!
Hengitä näin hetken: Kolme sekuntia sisään, pidätä kolme sekuntia, puhalla kolme sekuntia ulos. Keskity laskemiseen.
Rauhoitu ja mene töihin. Kaikki muutkin ovat tavallisia ihmisiä.
Tämän takia olenkin vapaaehtoisesti työtön.
Nykyaikaa!