Moneltako voi nykästä sirkkelin tulille mökillä
Kuudelta herätty. Minusta seiskalta jo vois.. Klo 9? Sehän on jo päivä puolessa
Kommentit (39)
Huomaa kyllä mikä ero on maalaisilla ja kaupunkilaisilla. Seitsemän on ihan normi aika alkaa sirkkelöimään. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni kesäaamut alkoi sillä kun heräsin naapurin sirkkelin lauluun. Se kuuluu asiaan kun ollaan maalla.
Seiskalta tulee huoltomiehet, aloitellaan rakennuksilla. Se hyvä aika 👍
Heti ensimmäisen sirkkelöintibissen jälkeen.
Moottorisahan ääni kuuluu kesään, samoin moottoriveneet. Aggregaatti, sirkkelit mitä näitä nyt mökillä on.
Vierailija kirjoitti:
Heti ensimmäisen sirkkelöintibissen jälkeen.
Ok, eli sitten kun rankojen siirto olut on hoidettu.
Meilläkin on polttomoottorisirkkeli mökillä.
Itse kyllä odottaisin siihen asti kun sirkkelin tarkistus bisse ja virran kytkemis bisse on vetäisty huiviin.
Meillä on sirkkeliin asennettu teline sirkkelöinti bissejä varten. Siinä ne pysyvät järjestyksessä eivätkä mene sekaisin puutavaran kanssa.
Mielestäni ap voi laittaa nuotioon sirkkelinsä ihan milloin haluaa. Kunhan palavan muovin haju ei kantaudu naapuriin.
Mulla mökillä Homelite laulaa ihan milloin vaan, riippuu tarpeesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä odottaisin siihen asti kun sirkkelin tarkistus bisse ja virran kytkemis bisse on vetäisty huiviin.
Siinä on sitten hyvä olla myös se DIY-amputaatiobisse valmiina odottamassa.
Joo, ihan sama minullekin milloin naapuri työnsä aloittaa jos ei minun tarvitse olla mukana työssään.
Meillä remonttia sisällä ja ulkona ja kaikenlaista pörisevää ja äänekästä laitetta pitää käyttää, kasilta aloitettu arkena ja ysiltä vkloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Meillä remonttia sisällä ja ulkona ja kaikenlaista pörisevää ja äänekästä laitetta pitää käyttää, kasilta aloitettu arkena ja ysiltä vkloppuna.
Käsipelillä ei enää onnistu edes voiteiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä mikä ero on maalaisilla ja kaupunkilaisilla. Seitsemän on ihan normi aika alkaa sirkkelöimään. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni kesäaamut alkoi sillä kun heräsin naapurin sirkkelin lauluun. Se kuuluu asiaan kun ollaan maalla.
Meidän naapuri lopetti puhumisen ja sirkkelöi muutaman vuoden melkein kellon ympäri kesät talvet. Lopulta sirkkelöi itsensä 47 vuotiaana. Kova työmies.
Älkää edes pilailko sirkkelistä ja bissestä. Meillä on yksikätinen perheessä.
Heti siinä samalla kun olet laittanut leca-harkot likoamaan ja puistellut kattopellit.