Seiska: Martina iski kuuman palomiehen!
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo mieshÀn on geneerinen nuori alfa. Paremmasta pÀÀstÀ oleva Love Island/ Temppari-sinkun nÀköinen jannu, joka elÀÀ pitkittynyttÀ hedonistista poikamieselÀmÀÀ.
Tatuointeja, biletystÀ, varma pettÀjÀ, sekoilija, pinnallinen, mies, joka tunnistaa valttikorttinsa ja kÀyttÀÀ niitÀ. Ainiin, hÀn on muuten todella lyhyt.
T. NÀhty ja koettu, opin lÀksyni
NÀhty myös opiskeluaikoinaan Kuopion yössÀ. On lyhyt, t n 175 cm. Sekoilija, kyllÀ.
Ai ettÀ, tuo nimi Kris, sekin on niin sopiva tÀhÀn, ettÀ Martina nostaa hÀnet julkisuuteen. Antakaa nyt hyvÀnen aika Krisille joku oma höpöohjelma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KylÀn suurin kypÀrÀ ja letku letkeÀ.
OT: palo-opiston lÀhellÀ kadut Letkukaari ja KypÀrÀkatu.
Niin on. :D Asun tÀssÀ lÀhellÀ. Voi kun en ole hÀntÀ bongannut tÀÀltÀ silloin kun on palo-opistoa kÀynyt. :( olisi ollut ilo silmÀlle. :D
Kris on muuten ihan samannÀköinen kuin Niko Ranta-aho!
Siis miten tuo "lÀhipiiri" ilmoittaa noista juoruista Seiskaan? Soittamalla vai viestillÀ? Jos sinne pitÀÀ soittaa niin silloinhan Martina nakittaa varmaan jonkun Roopen tekemÀÀn sen.
Hehe Kris haluaa julkisuutta ja Martina on oiva vĂ€ylĂ€ sinneđđ...ei toi jannu sitoudu johku kahden lapsen yh-Ă€itiin joka lĂ€hentelee neljÀÀkymppiĂ€. Kris haluaa jonkun Sofian tummana tai vaaleana, nuoremman ja lapsettoman naisen. SitĂ€ paitsi palomiehet ei oo tunnetusti kauhean Ă€lykkĂ€itĂ€ đđ. Ennemmin mĂ€ ottaisin poliisin tai ensihoitaja, niillĂ€ raksuttaa vĂ€hĂ€n paremmin. Ai niin, semmonen mulla tais jo ollađ€Șđ.
https://www.instagram.com/p/B_kmIaFJAt-/?igshid=wnpqn936xy4h
Komea on myös naamasta. EikĂ€ huono kroppakaan đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀmÀ herrakin nyt mukana (tai tulossa juhannukseksi) tuolla jÀrvisydÀmessÀ?
Toivottavasti ei, jos Maralla lapset mukana.
ErÀÀnÀ juhannuksena Hanneksen kanssa oli lapset mukana romanssireissussa... Ei kovin jÀrkevÀÀ.
No onhan tuo melkonen adonis. Tuskin on kuitenkaan mitÀÀn kauhean vakavaa.
Mahtaa Stefua ÀrsyttÀÀ. Tottunut ettÀ yks roikkuu ja vonkuu takas. Ja nyt kun Martina ei tee sitÀ niin tiedÀ sitten miten kÀy.
Vierailija kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1200768
WAU!!!!!!!đđȘâ€ïžđ
Perunkin innostukseni jos mies onkin lyhyt. Se on niiiim turn-off mulle, sillÀ rakastan pitkiÀ miehiÀ 190cm>
Vierailija kirjoitti:
Hehe Kris haluaa julkisuutta ja Martina on oiva vĂ€ylĂ€ sinneđđ...ei toi jannu sitoudu johku kahden lapsen yh-Ă€itiin joka lĂ€hentelee neljÀÀkymppiĂ€. Kris haluaa jonkun Sofian tummana tai vaaleana, nuoremman ja lapsettoman naisen. SitĂ€ paitsi palomiehet ei oo tunnetusti kauhean Ă€lykkĂ€itĂ€ đđ. Ennemmin mĂ€ ottaisin poliisin tai ensihoitaja, niillĂ€ raksuttaa vĂ€hĂ€n paremmin. Ai niin, semmonen mulla tais jo ollađ€Șđ.
Raksutus taisi mennÀ hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole silloin win-win? Tuskin Martinakaan haluaa sitoutua tai etsiÀ uutta isÀhahmoa lapsille nÀin pian eron jÀlkeen. KesÀromanssin ei tarvitse olla mikÀÀn Àlyn jÀttilÀinen. Martinakin pÀÀsee nyt hurvittelemaan ja pitÀmÀÀn hauskaa, niin ne laastarisuhteet toimii. Sitoutumista voi miettiÀ sitten syssymmÀllÀ kun kesÀkollista nautittu tarpeeksi.
NĂ€inköhĂ€n saatiin Suomeen oma âkesĂ€julkkisâ? Ihmeellinen tuo ettĂ€ insta oli salainen, sit seiska julkasee uutisen avaakin heppu instansa julkiseksi. YleensĂ€hĂ€n nĂ€mĂ€ menee toisinpĂ€in. Varmaan sit vuotanut jutun itse seiskalle.
Joko ens viikolla jossain lehdessĂ€ âkatso Martinaan yhdistetyn Krisin kuumat kesĂ€kuvatâ Seksiwau! Jne jne
Olikohan tÀmÀ silloin Martinan kanssa siellÀ jossain toisella mökillÀ jokunen viikko sitten?
Martinahan oli vain yhden yön, vai kaksi, mikÀ sopisi kuvaan koska palomiehillÀ ei kauheasti vapaita ole.
Komea on mutta oivoi tuota omien kuvien mÀÀrÀÀ ig:ssÀ...kunnon pelimies ja bilettÀjÀ, tykkÀÀ omasta naamastaan ehkÀ vÀhÀn liikaa...mutta onhan hÀn nÀppÀrÀ esiteltÀvÀ varsinkin kun nÀyttÀÀ itsekin viihtyvÀn kuvissa.
ĂpöhöpöÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/1280414
Ihan kiva đ
Paljon paremman nÀköinen kuin Martina. Naiset pariutuvat aina ylöspÀin.
NĂ€in teko myös Blörff. đđ€
Höhöhöö...miljönÀÀri vaihtui duunariin đ
Mummo Martinalle nyt ei vaan ole enÀÀ kysyntÀÀ piireissĂ€ đ
Mummon juna meni jo đ
Siis tuo palomieshan, mikÀ lie on hengaillut aikoinaan Belorfin, Siepin jne kanssa. MielestÀni tÀmÀkin esimerkki todistaa jÀlleen sen, ettÀ ne hyvÀnnÀköiset Tinderin alfamiehet ovat mimboja. Mies-bimboja siis. Naisia tulee ja menee, elÀmÀ on pelkkÀÀ festareilla kÀymistÀ, juhlimista ja naisten pyörittelyÀ. Kaunis ulkokuori ei tarkoita, ettÀ olisi fiksu ihminen. Itse en sekaantuisi tuollaiseen mieheen mistÀÀn hinnasta.
Luoja miten kuuma miesâ€đđ pöksyt kostui kun Insta kuvia silmĂ€ilin. Passeli Martinalle elĂ€mĂ€ntyyliltĂ€ ja ulkoisesti.
Antoiko Martina itse otsikon 7 ? Olisi nyt vaan ollut hiljaisuudessa ja katsonnut mihin suhde kehittyy.Sitten taas itketÀÀn jos suhde mene poikki.No hÀn on kanssa niitÀ naisia,ettÀ kaikki pitÀÀ laittaa julkisuuteen.