Puolison toistuvat vitsit
Joka helvetin aamu sanoo saman: "Vähän kahvia sokerisi kanssa?". Jokaisen kuukauden viimeisenä yönä: "Nähdään ensi kuussa!". Ja aina kaupan kassalla samat kuittivisit kuten: "Pidä se kuitti muistona" tai "Ei tarvii kuittia ku ei mee verotukseen"..... EI OLE ENÄÄ HAUSKAA
Kommentit (12)
Älä oo niin vakava. Kaikkien puolisot kai tuota tekee enemmän tai vähemmän. Pistä paremmaksi ja keksi vielä kuluneemmat fraasit.
Harmillista, jos olet kokenut asian näin
On se hauskaa, sinulla vain ei ole huumorintajua :)
Otsikon olisi pitänyt olla "Miehen toistuvat vitsit".
Tiedän tuollaisia tyyppejä. En katsoisi sellaista hetkeäkään, ei todellakaan pääsisi treffeille asti.
Kerro miehellesi että standup sesonki 1 oli nyt siinä ja huomenna alkaa sesonki2 jonne on parempi hankkia uusi ohjelmisto.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon olisi pitänyt olla "Miehen toistuvat vitsit".
Mä olen tuollainen kuin ap:n puoliso ja olen nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuollaisia tyyppejä. En katsoisi sellaista hetkeäkään, ei todellakaan pääsisi treffeille asti.
Tiedät toistuvat vitsit etukäteen vai olet tosikko?
Mun mies on tuollainen. Suhteen itsenäistymisvaiheessa oli hankalaa jaksaa sitä, mutta silloin toinen ärsytti kyllä monessa muussakin mielessä. Nyt taas tasaisessa vaiheessa nautin ja nauran niille vitseille taas :) Siinä on ihan oma juttunsa, kun tietää etukäteen, että sieltä se vitsi on tulossa, ja niin se aina tulee :D Se vitsi itsessään ei siinä naurata, vaan se koko tilanne :) Olisi kurjaa, jos lopettaisi ne vitsinsä. Miettisin tosissani, onko jotakin pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tuollainen. Suhteen itsenäistymisvaiheessa oli hankalaa jaksaa sitä, mutta silloin toinen ärsytti kyllä monessa muussakin mielessä. Nyt taas tasaisessa vaiheessa nautin ja nauran niille vitseille taas :) Siinä on ihan oma juttunsa, kun tietää etukäteen, että sieltä se vitsi on tulossa, ja niin se aina tulee :D Se vitsi itsessään ei siinä naurata, vaan se koko tilanne :) Olisi kurjaa, jos lopettaisi ne vitsinsä. Miettisin tosissani, onko jotakin pahasti vialla.
Sama täällä. Olen kuunnellut niitä vuodesta 1991.
:D