Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison toistuvat vitsit

Vierailija
16.06.2020 |

Joka helvetin aamu sanoo saman: "Vähän kahvia sokerisi kanssa?". Jokaisen kuukauden viimeisenä yönä: "Nähdään ensi kuussa!". Ja aina kaupan kassalla samat kuittivisit kuten: "Pidä se kuitti muistona" tai "Ei tarvii kuittia ku ei mee verotukseen"..... EI OLE ENÄÄ HAUSKAA

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsihuumoria!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo niin vakava. Kaikkien puolisot kai tuota tekee enemmän tai vähemmän. Pistä paremmaksi ja keksi vielä kuluneemmat fraasit. 

Vierailija
4/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, jos olet kokenut asian näin

Vierailija
5/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hauskaa, sinulla vain ei ole huumorintajua :)

Vierailija
6/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon olisi pitänyt olla "Miehen toistuvat vitsit".

Vierailija
7/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaisia tyyppejä. En katsoisi sellaista hetkeäkään, ei todellakaan pääsisi treffeille asti.

Vierailija
8/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että standup sesonki 1 oli nyt siinä ja huomenna alkaa sesonki2 jonne on parempi hankkia uusi ohjelmisto.

Vierailija
9/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon olisi pitänyt olla "Miehen toistuvat vitsit".

Mä olen tuollainen kuin ap:n puoliso ja olen nainen :D

Vierailija
10/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuollaisia tyyppejä. En katsoisi sellaista hetkeäkään, ei todellakaan pääsisi treffeille asti.

Tiedät toistuvat vitsit etukäteen vai olet tosikko?

Vierailija
11/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. Suhteen itsenäistymisvaiheessa oli hankalaa jaksaa sitä, mutta silloin toinen ärsytti kyllä monessa muussakin mielessä. Nyt taas tasaisessa vaiheessa nautin ja nauran niille vitseille taas :) Siinä on ihan oma juttunsa, kun tietää etukäteen, että sieltä se vitsi on tulossa, ja niin se aina tulee :D Se vitsi itsessään ei siinä naurata, vaan se koko tilanne :) Olisi kurjaa, jos lopettaisi ne vitsinsä. Miettisin tosissani, onko jotakin pahasti vialla.

Vierailija
12/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen. Suhteen itsenäistymisvaiheessa oli hankalaa jaksaa sitä, mutta silloin toinen ärsytti kyllä monessa muussakin mielessä. Nyt taas tasaisessa vaiheessa nautin ja nauran niille vitseille taas :) Siinä on ihan oma juttunsa, kun tietää etukäteen, että sieltä se vitsi on tulossa, ja niin se aina tulee :D Se vitsi itsessään ei siinä naurata, vaan se koko tilanne :) Olisi kurjaa, jos lopettaisi ne vitsinsä. Miettisin tosissani, onko jotakin pahasti vialla.

Sama täällä. Olen kuunnellut niitä vuodesta 1991.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi