Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkään kävitte töissä/opiskelitte raskaana

Vierailija
16.06.2020 |

Olen itse 1,5 kk päässä lasketusta ajasta ja onneksi kesäloma alkaa koulussa (amk) viikon päästä. Mielestäni on ollut todella rankkaa ja vaikea keskittyä näillä hormoniaivoilla.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta lapsesta jouduin jäämään sairaslomalle jo viikolla 12. Siitä sitten koko loppuraskaus enemmän ja vähemmän sairaslomalla. Tokan raskauden aikana opiskelin ja silloin opiskelin laskettuun aikaan saakka, tosin ei olisi onnistunut, jos olisi pitänyt olla joka päivä läsnä.

Eli raskaudet ovat erilaisia. Kuuntele omaa itseäsi ja omaa jaksamistasi, se miten muut ovat jaksaneet ei vaikuta sinuun nyt mitenkään.

Vierailija
2/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin töissä äitiysloman alkuun asti. Mutta mulla olikin jotain närästystä, turvotusta jne. lukuunottamatta suhteellisen helppo raskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaus ole mikään sairaus, miksi pitäisi olla sairaslomalla?

Reippaasti töissä synnytykseen asti, pari viikkoa vapaata ja takaisin töihin.

Vierailija
4/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä vielä 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Hyvin meni, ei ongelmia.

Vierailija
5/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä vielä 3viikkoa ennen laskettua aikaa. Miksi ihmeessä raskaana ollessa (etenkään opiskelusta) pitäisi jotain saikkua saada??!?!

Opiskella voi ihan synnytykseen asti.

Vierailija
6/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa sairastuin pahaan masennukseen ja jäin muistaakseni 3kk ennen laskettua pois töistä. Toisessa raskaudessa olin äitiysloman alkuun saakka. Olin saikulla viikon kun häpyliitos repesi liukastuessani enkä pystynyt seurauksena esim. kaasupoljinta painamaan ilman kipua. Se onneksi parani nopeasti.

Vierailija
7/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kurssien tekemisen jouluun, laskettu aika maaliskuussa. En ollut kahteen vuoteen pitänyt yhtään lomaa, joten tuli tarpeeseen. Yhden kurssin tein heti synnytyksen jälkeen.

Vierailija
8/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika tammikuussa, jäin äitiyslomalle 15. joulukuuta sovitusti. Raskaus oli muuten helppo mutta töissä oli rankkaa ja olin tosi väsynyt ja lisäksi oli lonkkasärkyä.

Vierailija
9/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysloman alkuun asti.

Vierailija
10/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siihen lakisääteiseen äitiysloman alkamiseen. Päivääkään en ollut raskausaikana sairauslomalla. En toki tee mitään ruumiillista työtä eli sen puolen helppoa ja vielä kun raskaus oli varsin helppo, kunhan muisti varata pahoinvointia varten jotain ruokaa.

Vierailija
11/11 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fyysinen työ jossa ollaan koko päivä jaloillaan, paljon nostelemista, ripeää siirtymistä paikasta toiseen jne. Jäin sairaslomalle rv 22 kun työn tekeminen alkoi käydä mahdottomaksi.