Jauhomakkarat ovat ainoita hyviä grullimakkaroita, ne lihaisat on kammottavia
Minulle sopisi vaikka makkara oisi pelkkää jauhoa, kunhan saan sen ihan päältä hiiltyneenä, ja sinappia reilusti joka haukkaukselle.
Lihaksisia makkaroita hehkutetaan aivan turhaan, useimmat tykkää enemmän esim popsista kuin wilhelmistä
Kommentit (19)
Hyi helvetti. Eihän ne edes ole lihatuotteita.
Hiiltyneen makkaran ystävä täälläkin :)
Kyllä minäkin syön täyslihat lihana ja makkaran makkarana mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Hiiltyneen makkaran ystävä täälläkin :)
Kyllä minäkin syön täyslihat lihana ja makkaran makkarana mieluummin.
Niin minäkin. Mutta makkarassa pitää lihapitoisuus olla vähintään 70%.
Totta. Jauhoisista tulee mehevämpää purtavaa.
Ja Atrian Käristettä parempaa ei ole!
Tää olisi voinut olla mun kirjoittama.
Mä en meinaa saada niitä a-luokan makkaroita alas. HK:n sinistä sen olla pitää. Camping menee myös.
Seuraavalla kerralla kannatta pistää grilliin pussillinen vehnäjauhoa. Siitä saat pelkkää jauhoa halvemmalla kuin makkarasta.
Kasvissyöjille onkin varmasti hyvä, ettei makkara sisällä lihaa. Hyvä, että on tarjolla jokaiselle jotakin.
Olen 100% varma, että sinulle ei sopisi, jos makkara olisi pelkkää jauhoa. Jos et ymmärrä miksi, ota käteen jauhoja ja yritä haukata.
Jauhomakkaran syöminen on ilmastoteko, jonka Gretakin voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Eihän ne edes ole lihatuotteita.
no entä sitten? Eivät kakku ja leipäkään ole lihatuotteita, mutta kyllä ne silti hyvältä maistuvat.
Olin ennen ap:n kanssa visusti eri mieltä.
Mutta epäironisesti hän onkin oikeassa. Koska älysin että grillimakkara on ihan eri juttu kuin lihatuotteet. Lihatuotteita voi toki vetää erikseen laadukkaana ilman jauhoja, mutta makkara jauhoisena on vaan parempi.
Esim. joku perus Atrilli voittaa lihamakkarat 100-0.
Lihamakkarat ovat kyllä paljon parempia. Piste. En halua edes syödä jauhomakkaroita enää.
Minä ostin mökkikylän Salesta Kotimaista-grillimakkaraa. Lihapitoisuutta en edes katsonut. Ensin kuumensin ne suolavedessä ja sitten grilliin - oli mielestäni hyvää settiä. Yleensä en makkaroista perusta, mutta nämä olivat mielestäni makkaraksi varsin kelvollisia.
Kertokaas mitä jauhoja niissä makkaroissa on?
Camping on paras. Ja aina sinappia grillimakkaran kanssa
Mikset syö vaan leipää?