Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MARRASMURUJEN LAUANTAI***

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaille ja perjentaille oli yhteis pino mutta ei lauantaille pinoa,joten tein semmoisen...

Jos jotain vaikka kiinnostais kirjoitella hyvienkin kelien aikana.

Mulla on tänään maha ollut hieman ongelmallinen ja yksi supistuskin tuli joka oli siis kivuliaskin.

Mutta jäi onneksi siihen yhteen kun olen sitten ollutpuolimakaavassa asennossa enemmän tänään.

Muutenkin vauva ollut potkivainen,kävi kyllä mielessänni semmoinenkin että jos vauva teki mahassa voltin eikä se ollutkaan supistus.

Nimittäin pojan odotus aikana tuntui kuin olisi supistellut silloin kun se meni aivan ympäri mahassa.

Toivon että johtui voltista ettei tartte alkaa panikoimaan sisätutkimuksien kanssa ja tarkisteleen ton kohdunkaulan sun muun tilanteita.

Tosin joudunhan mää nyt taysiin sokeriseurantaan kun tuli jo se lähetekkin,joka olis sitten 19pvä.

Siihen käyntiin kuluu aikaa kotoa lähdöstä takaisin kotiin tuloon vähintään 6 ja puoli tuntia -7 tuntia...

Siellä kolme eri henkilöä tutkii.

Mulla noi sokerit pysyivätkin hyvänä jo melkein 5 päivää kunnes taas tänään päiväruoka heitti ne 8.8 vielä siis tunti ruoan jälkeen noin paljon.

No yritän taas ottaa lukemat haltuun että siltä insuliiniltä vältyttäisiin ainakin vielä jonkin aikaa...

Mutta nyt sitten seuraaville vuoroa jos toisia kirjoittajia tälle päivälle ilmaantuu...

Rv 20+5

Vierailija
2/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kirjoitinkin jo tuonne to-pe-pinoon. Helle pikkuhiljaa pehmittää päätä ja jalkoja polttelee, onko muilla levottomat jalat?

Keksin ratkaisun kolmosen vaatekaappiongelmaan...ostamme hänelle vaatteita varten nyt ainakin alkuun sellaisen ison lipaston, jonne saa kätevästi käden ulottuville kaiken tarvittavan. Ei meille olisi minnekään vaatekaappi mahtunutkaan, on sen verran ahdasta...

Nyt on pakko lopettaa, tämä helle oikeasti tekee minusta selvää. Ulkona on 31 astetta, sisälämpötila hipoo 40...vauvakin on kovin hiljaisella tuulella. Pieniä potkuja tuntuu ja hikkakin tuntuu välillä vaivaavan. Maanantaina alkaa taas työ (ärsyttävää) ja samana päivänä on aamulla neuvolakäynti. Töihin meno stressaa todella kovasti. Miten ihmeessä jaksan vielä lokakuulle saakka?

Elokuun alkuun olen varannut sokerirasituksenkin, taitaa tulla tiukka dieetti meikämammalle.

Kanelisokeri 21+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas kirjoittelen! Nää helteet kyllä väsyttää, kotitöitä ei meinais millään jaksaa tehdä ja koti onkin sen näköinen. Pyykit onneksi kuivuu mukavasti nyt ulkona, joten pyykkikorit on tyhjenemään päin. Me ollaan päivittäin lasten kanssa käyty uimassa ja suihkussa useamman kerran päivässä, niin ovat hikisä koko ajan. Itse en kyllä ole kunnolla vieläkään uinut :O

Tiistaina oli sitten rakenneultrakin ja kaikki oli niinkuin pitääkin! Ja kuten itse olin arvellutkin, istukka on leveänä mattona etuseinämässä ja tulee vaimentamaan liikkeitä tuntuvasti. Olen kuitenkin tuntenut potkuja sivuille rv18 saakka ja nyt tuntuu jo tuonne alaskin. Sukupuolta en kysynyt, jäi siis salaisuudeksi :)

Tänään intouduin syömään aurajuustoa kera omenoiden ja täytyy myöntää, että nyt on sormet hieman turvoksissa. Aika suolaista tuo on ja ihan liikaa söin.

Supistelukin lakkasis sen antibioottikuurin myötä jonka streptokokkia varten söin. Ja ultralla kätilö katsoi, että paikat on niinkuin pitääkin tässävaiheessa, eli kaikki hyvin siltäkin osalta.

Vähän mua on harmittanut viimeaikoina tuo miehen lurjus, joka nyt lomalla liihottaa vaan omia menojaan, eikä tunnu meidän kanssa viihtyvän :( No huomisen päivän lupasi pyhitää meille ja käydään varmaan korkeasaaressa ja mustikkamaalla uimassa.

Äitikki rv 20 tasan... kellohan on jo meinaan 0.15 eli on jo sunnuntai ;)

Vierailija
4/5 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitten aloittaa huomenna uuden pinon.

Helle hellii ja tuskastuttaakin jo meitä kaikkia. ONneksi meillä on sisällä aina vähän viileämpi, kuin ulkona! Saa nähdä millaiset lukemat on Hesassa, majoitutaan Pasilassa sukulaisten kerrostaloasunnossa ja siellä on aina kesällä lämmin.

Kävin uittamassa lapsia, itse kun ei saa mennä, ja kun autolla ajoimme takaisin kotiin, oli jo ihan yhtä hiki. Ilmastointi kun puuttuu...

Pitäs tässä pakata loput tavarat kuntoon, juna lähtee vähän vaille 2. Lapset heräs aikasin, odottavat jo niin lomaa. Toivottavasti ukkospuuskat odottaisivat vielä loppuviikkoon, ettei sotke meidän suunnitelmia ;)

Hyvää viikkoa kaikille!

Vierailija
5/5 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu-asukki mellastaa oikein kunnolla,eilen illasta aloitti joskus klo:20.00 ja tänään jatkanut melskettään.

Hetki sitten 10min tuli ainakin 20 potkua,jossei enemmänkin.

On se ihanaa huomata että vaavi liikkuu,ei tarvi kokoajan miettiä että onko eloa vai ei.

Meillä poika lähti äsken anopille yökylään...

Viime viikolla olikin tytöt.

Perjantaina kai mennään sinne puuhapuistoon koska huomenna alkaa lasten uimakoulukin ja sinne pitää ehdottomasti päästä mukaan...

Perheuimakoulu alkaakin sitten kahden viikon päästä jonne mennään ilmeisesti sitte koko perhe että nuorimmainenkin pääsee opetteleen.

Tosin mulle ei uimista järvessä suositella mutta uikoon lapset kun tykkää ja mies ilmeisesti on kanssa mukana joten voi pikkuneitiä auttaa jos apua kaipaa.

Milloin muitten lapset ovat oppineet uimaan?

Meillä ei kukaan noista lapsista vielä osaa uida ovat 7v,5,5v ja 4v.

Toivottavasti nyt oppivat.

Mutta nyt vuoroa toisille jälleen...