Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök, ylihuomenna mökille

Vierailija
15.06.2020 |

Yhtään huvittaisi. Onneks sää on sentään hyvä. Pakko mennä tekemään yks remontti loppuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mökki mulle. Ei tartte maksaa, otan ilmaiseksi. Ole hyvä.

Vierailija
2/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käsidildo ja liukkaria mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mökki mulle. Ei tartte maksaa, otan ilmaiseksi. Ole hyvä.

Miksi ihmeessä? Sinne tulee porukkaa jotka on valmiita jostain käsittämättömästä syystä maksamaan että saavat olla siellä.

Vierailija
4/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä tykkään mökkeilystä, sopivissa määrin tietysti. Viime vuonna olin 6 viikkoa mökillä. Kun huomasin, että en ole moneen päivään kammannut tukkaa, oli aika lähteä kaupunkiin. Rakastan meloa, kalastaa, veneillä, saunoa, uida...

-N40

Vierailija
5/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on joku muukin ei-mökki-ihminen tässä maassa. Mulla tosin ei edes ole mökkiä, mutta tunnen olevani niin yksin, kun työporukassakin kaikki muut viettävät jokaisen kesäviikonlopun ja koko kesäloman mökillä.

Vierailija
6/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että on joku muukin ei-mökki-ihminen tässä maassa. Mulla tosin ei edes ole mökkiä, mutta tunnen olevani niin yksin, kun työporukassakin kaikki muut viettävät jokaisen kesäviikonlopun ja koko kesäloman mökillä.

Joo, ei olla innokkaita mökkeilijöitä. Asutaan maalla muutenkin niin ei se mökillä olo muuta asioita kuin epämukavampaan suuntaan. Pitäis myydä pois koko paikka. Ollaan vuokrailtu sen verran että saadaan ainakin kulut maksettua.

Vierailija
7/7 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tekee mun työt niin mä meen sun mökille. Sillon tiedät mitä on yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi