Yök, ylihuomenna mökille
Yhtään huvittaisi. Onneks sää on sentään hyvä. Pakko mennä tekemään yks remontti loppuun.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Anna mökki mulle. Ei tartte maksaa, otan ilmaiseksi. Ole hyvä.
Miksi ihmeessä? Sinne tulee porukkaa jotka on valmiita jostain käsittämättömästä syystä maksamaan että saavat olla siellä.
Jaa. Minä tykkään mökkeilystä, sopivissa määrin tietysti. Viime vuonna olin 6 viikkoa mökillä. Kun huomasin, että en ole moneen päivään kammannut tukkaa, oli aika lähteä kaupunkiin. Rakastan meloa, kalastaa, veneillä, saunoa, uida...
-N40
Ihanaa, että on joku muukin ei-mökki-ihminen tässä maassa. Mulla tosin ei edes ole mökkiä, mutta tunnen olevani niin yksin, kun työporukassakin kaikki muut viettävät jokaisen kesäviikonlopun ja koko kesäloman mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että on joku muukin ei-mökki-ihminen tässä maassa. Mulla tosin ei edes ole mökkiä, mutta tunnen olevani niin yksin, kun työporukassakin kaikki muut viettävät jokaisen kesäviikonlopun ja koko kesäloman mökillä.
Joo, ei olla innokkaita mökkeilijöitä. Asutaan maalla muutenkin niin ei se mökillä olo muuta asioita kuin epämukavampaan suuntaan. Pitäis myydä pois koko paikka. Ollaan vuokrailtu sen verran että saadaan ainakin kulut maksettua.
Tuu tekee mun työt niin mä meen sun mökille. Sillon tiedät mitä on yök.
Anna mökki mulle. Ei tartte maksaa, otan ilmaiseksi. Ole hyvä.