Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolainan saamisesta

Vierailija
15.06.2020 |

Olen eroamassa puolisostani. Meillä on velaton yhteinen asunto, jonka arvo on n.300 000. Olen katsonut itselleni uutta kotia, joka maksaisi n. 140 000. Mikäli mieheni jää tähän nykyiseen kotiin asumaan eikä pysty maksamaan minua ulos, niin onko kellään tietoa, että saisinko tätä puolikasta vastaan asuntolainaa? Asiaa mutkistaa se, että minulla ei ole säästöjä, mutta velkaa sen verran, että Nordean laskurin mukaan jään jopa nyky koroilla pari sataa miinukselle, kun laskurin kaikki kulut laitetaan peliin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ottaa lainan ja maksaa sinut ulos. Tällä ostat kämpän. Jos ei saa lainaa, myytte talon ja rahat puoliksi.

Vierailija
2/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies jää teidän asuntoon, jos ei pysty maksamaan sinua ulos?

Mies maksanee sinulle vuokraa, mutta ymmärtääkseni sitä ei voida laskea sinulle tuloksi, kun maksukykyäsi lasketaan. Voit siis mahdollisesti käyttää nyk. asuntoa vakuutena, mutta jos tulosi eivät laskelmien mukaan riitä kuluihin, pankilta tuskin riittää joustoa. 

Joka tapauksessa, kaikki tämä selviää, kun laitat hakemuksen pankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jää siihen asumaan, mikäli ei pysty ostamaan sinua ulos. Älä hemmetissä harkitse edes, että mies jää siihen asumaan, ei maksa sinulle mitään, mutta sinulle jää omistusoikeus.

Vierailija
4/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
5/5 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, eroamassa ollaan, mutta ei osata edes asuntoasioita järjestää.

Noin yksinkertaisia ihmisiä ei kertakaikkiaan voi olla nyky-yhteikunnassa olemassa, jotenka tämäkin on se kuuluisa Provo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän