Mitkä tupakkamerkit haisee voimakkaasti ja mitkä ei?? Luetellaan. Niissä on oikeasti eroja vaikka tupakoinattomat väitää että kaikki haisee yhtä pahalle..
Esim. Mun mielestä sininen pall mall ei haise juuri miltään polttamisen jälkeen sen sijaan lm sininen ja punanen haisee voimakkaasti.
Kommentit (8)
Mitenkään menthol röökit eivät haisseet voimakkaasti. Työkaveri oli menthol ketjupolttaja eikä ikinä haissut tupakalle.
Nyt polttaa punasta ja haisee kyllä ihan huomattavasti..
L&M punainen, hyi. Isäni polttaa sitä. Haesoo.
Vierailija kirjoitti:
L&M punainen, hyi. Isäni polttaa sitä. Haesoo.
No mitäs itse poltat
Kaikki tehdasvalmisteiset punaiset haisee. Sätkätupakka ei niin voimakkaasti, jotkut piipputupakat haisevat jopa miellyttävälle.
Tuo sinistä LuckyStrikea polttava kyllä haisee
Laitapa röökiaski ja hajuvesi- tai partavesipullo vaikkapa kassiin joksikin aikaa ja unohda se aski sinne. Parin viikon päästä on röökissä aikamoiset aromit. Joissakin kioskeissa saatetaan säilyttää kartonkeja ja joitain kemikaaleja samoissa tiloissa, eli rööki ei edes maistu sille mille pitää vasta ostettunakaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitapa röökiaski ja hajuvesi- tai partavesipullo vaikkapa kassiin joksikin aikaa ja unohda se aski sinne. Parin viikon päästä on röökissä aikamoiset aromit. Joissakin kioskeissa saatetaan säilyttää kartonkeja ja joitain kemikaaleja samoissa tiloissa, eli rööki ei edes maistu sille mille pitää vasta ostettunakaan.
Allekirjoitan tuon täysin. Minulla on joskus levinnyt aski laukun pohjalle. Laukussa ei edes hajuvettä, mutta jokunen meikki ja hiuskiinne. Maistuu mukavasti loreal tupakassa. Yök
Punasta ps (vanhaa smarttia) polttavat ainakii haisee tosi voimakkaasti tupakalle.