Mikä on tuonut tähän päivään eniten iloa?
Kommentit (23)
En nähnyt ainuttakaan paskaan hinkattua känkenia tai jopoa.
Musiikin kuuntelu♥️♥️♥️ Sekä herkkujen syönti♥️♥️
Museokortin lataaminen, kun sai halvalla.
Sain erään epämieluisan työn tehtyä.
Viime vuoden töistä saapui tärkeimmän yksittäisen tilityksen laskelma ja se oli odotusteni mukainen.
-näin ihastukseni
-söin porkkanakakkua
-koronan kanssa tilanne näyttää lupaavalta
Tilipäivä ! Ei tarvii joka ostosta kaupassa miettiä, saa ostaa herkkujakin jopa :)
Kesäloman ensimmäinen päivä. Olen vihdoin päässyt remontoimaan kotiani. Lomani siirtyi sovitusta kolme viikkoa eteenpäin eli alkuperäisen suunnitelman mukaan nyt olisi alkanut lomani viimeinen viikko, mutta alkoikin ensimmäinen. En valita :) Jokaista lihasta ja niveltä särkee, mutta olen iloinen, kun viimein pääsin remontoimaan.
Mies tuli töistä kotiin.
Jostain syystä tänään lapset ovat tapelleet koko päivän keskenään. Alkaa jo tympiä riitojen ratkominen. Jääköön mies rauhantuomariksi. Mä meen pihalle ottaa arskaa. 😅
Yks mies johon olen ihan in lööv eikä se tiedä sitä.
Klo 15 kun pääsi leimaamaan ittensä ulos töistä. Ruoka. Se hetki kun kohtapuolin pääsee nukkumaan.
Ajatus siitä, että ylihuomenna alkaa pienimuotoinen loma. Torstaista sunnuntaihin.
Vieläpä mökillä ja hellettä luvataan😎☀️
Itselleni on tuonut iloa eniten auringonpaiste ja lämpö.
Helpotus siitä että ei tulekkaan niin kuuma ilma kuin ennustettiin. Ihan sopiva tämmöinen puolipilvinen, tuulinen 20-22 astetta.
Tämä hetki juuri nyt. Paras hetki.
Aamun ajatus mennä pihatöihin, kukkajuttuja teen. Nautin suunnattomasti ajatuksesta että saan olla työtön. Nyt on aikaa valmistella peruuntunutta etelänmatkaa. Työhön toimistoon, hyi helvetti.
Plussaaminen. Nelivitosena.
Näin vanhana sitä osaa niin kiitollisesti suhtautua. ❤️
Pyörälenkki ja sen päätteeksi pulahtaminen uimaan
Ihan vain leppoisa mökkielämä kauniissa kesäsäässä.