Mikä näistä olisi kaikista mielenkiintoisin harrastus kumppaniehdokkaalla?
Mikä näistä olisi kaikista mielenkiintoisin harrastus kumppaniehdokkaalla?
Kommentit (20)
Miehenä vastasin että liikunta. Toivon että nainen liikkuu tavoitteellisesti ja näin ollen myös kroppa näyttää siltä eli se on samalla myös ulkonäön muokkaamista. Se olisi meidän yhdistävä tekijä, olisi kiva harrastaa yhdessä.
Monta hyvää, mutta erityisesti tykkään pelata yhdessä. Siksi konsolipelit.
N27
Vierailija kirjoitti:
Tiede, historia ja astrologia???
Niinpä! Olin jo klikkaamassa, että tietysti "tiede, historia ja...... hölynpöly". Eli ei todellakaan. Pienen pohdinnan jälkeen päädyin nikkarointiin, koska nikkaroijalla varmaan riittäisi ymmärrystä mun käsityötarvikevarannolleni.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vastasin että liikunta. Toivon että nainen liikkuu tavoitteellisesti ja näin ollen myös kroppa näyttää siltä eli se on samalla myös ulkonäön muokkaamista. Se olisi meidän yhdistävä tekijä, olisi kiva harrastaa yhdessä.
Hyvä vastaus. Ja itse nimenomaan sinun kaltaistasi miestä karttaisin, en halua missään nimessä ketään urheiluintoista. Mutta lainasin sinua, koska ollaan niin erilaisia ja tykkäsin korostaa kuinka oikeasti ollaan ihmiset niiiin...nniiiin...no, erilaisia, tosi pohjimmiltaan usein. Ja miten tärkeää parisuhteessa on löytää se jonka sisin liippaa läheltä omaa. Toivon että löydät sinäkin sen sporttimimmisi 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiede, historia ja astrologia???
Niinpä! Olin jo klikkaamassa, että tietysti "tiede, historia ja...... hölynpöly". Eli ei todellakaan. Pienen pohdinnan jälkeen päädyin nikkarointiin, koska nikkaroijalla varmaan riittäisi ymmärrystä mun käsityötarvikevarannolleni.
Voi vfittu, asiayhteydestä ajattelin että astronomia... Äänestin tuota, mutta en tietenkään astrologiaa tarkoittanut. Muuttui koko äänestys jännän oudosta vittun tyhmäksi.
Hyviä harrastuksia suurin osa, mutta ehkä liikunta kuitenkin paras. Tätä ei kysytty, mutta pelaaminen pelikonsolilla/tietokoneella on näistä oikeastaan ainut turn off .
Kulttuuri JA luonto, mutta koska pystyi valitsemaan vain yhden niin valitsin kulttuurin. En ole innokas liikkumaan luonnossa talvella tai huonoilla ilmoilla.
Luontoharrastus. Myös kulttuuriharrastus oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä harrastuksia suurin osa, mutta ehkä liikunta kuitenkin paras. Tätä ei kysytty, mutta pelaaminen pelikonsolilla/tietokoneella on näistä oikeastaan ainut turn off .
... Paitsi että kehonmuokkaus kirurgiaan turvautuen on vielä suurempi turn off.
Luonto, mutta myös nikkarointi olisi tosi kiva, koska sellaisen miehen kanssa uskaltaisi hankkia vanhan talon tai mökin.
Nikkarointi olisi kyllä kätevä, mikäli verstas on enimmäkseen jossakin muualla kuin olohuoneessa tai makuuhuoneessa, ja osaamista tosiaan on. Ja jos nikkari malttaa jättää sähkötyöt niille, joilla on lupa ne suorittaa.
Miksi astrologia on niputettu yhteen tieteen ja historian kanssa? En tosiaan halua mitään horoskooppeihin hurahtanutta, mutta historiaharrastaja olisi ok.
Mieluiten kulttuuri ja historia. Itse olen intohimoinen historian harrastaja ja kiinnostunut muinaisista ja toki nykypäiväisistäkin kulttuureista.
Voitaisiin matkustella yhdessä historiallisiin kohteisiin ja juttua löytyisi varmasti jo ensimmäisistä treffeistä asti.
N31
Vierailija kirjoitti:
Mikä painajainen se olisi. Jakaa ja pilata nyt oma rakas liikuntaharrastus jonkun korston kanssa.
Kaikkea ei tarvitse eikä saa tehdä yhdessä. Ei ole mitään säälittävämpää kuin parit, jotka harrastaa ja tekee kaiken yhdessä. Kavereitahan ei tuossa kombossa tarvi, kun kaikki tapahtuu vain sen oman kumppanin kanssa. Onpa ihanaa.
Musiikki olisi ollut paras harrastus, mutta se puuttui (ei nähtävästi kuulunut taiteiluun). Mikään (oikeasti) ei ole niin ihanaa kuin yhdessä jammailu.
Vastasin liikunta. Mutta liika siinäkin on liikaa.
Kulttuuri ja taiteilu olisi vastaukseni, jos saisi 2 valita. Historian tosin laskisin mukaan kulttuuriin.
Kulttuuri tietysti, sillä hakusessa on äitimatsku.
Tuolla on paljon hyviä, mutta laitoin luontoharrastuksen koska kaipaan retkeilyseuraa. Kulttuuri on tärkeää myös.