69- mies päällä.
Tullut tätä nyt harjoiteltua ja voin sanoa että huhhuh! Saanut kunnon orkun pitkästä aikaa pelkällä suuseksillä tässä asennossa. Mies pystyy paremmin nuolemaan ja sormettamaan ja hänelle asento tuntuu nyt olevan suosikki. Vaatii tosiaan harjoittelua ja muutaman kerran penis meni liian syvälle yllättäen mutta siitä taas jatkettiin... välillä otin sen tahallaan liian syvälle koska se selvästi tuntui miehestä kiihottavalta. Kokeilkaa jos ette oo vielä kokeilleet!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Pallit pitäis sitoa jotenkin kiinni tossa. Hakkaa ikävästi naamaa. Parempi niin, että mies on alla.
Mun mielestä tää asento oli paljon parempi näin päin, enkä huomannut moista "palliongelmaa", mutta jokainen omalla tyylillään. Taisin välillä pitää toisella kädellä niitä palleja ylhäällä... Mutta ei ne tosiaan mua häirinneet tai hakanneet.
Rakastan kun mieheni nuolee minua, ja rakastan ottaa suihin, mutta en pysty samaan aikaan keskittymään sekä saama, että anto puolelle. 69 käy esileikkinä hyvin, mutta yleensä kumpikaan ei pysty tulemaan näin. Mutta 69 asento mies päällä on hyvä suihinottoon silloin kun mies ei edes yritä itse nuolla, ja itse saan keskittyä pelkästään ottamaan suihin. Sama toisinpäin, tulen nopeasti ja kovaa kun olen päällä 69 asennossa tyyny miehen pään alla hänen nuollessa ja suun hieroessa minua.
69 nainen päällä ja mies tyyny päänsä alla tarjoaa kieltämättä naisen paikat herkullisesti tarjolle. Siinä voi nainen keskittyä täysin omaan nautintoosa hieman itseään liikuttelemalla ohjaillen halukaako kulloinkin kielen kosketusta klitoriksen, pepun alueelle vai sille välille. Samoin naisen mahdollinen karvoitus on kivasti syrjässä kielen koskettelulta. : )
Tää tuntuu mun mielestä paljon paremmalta näin kuin siten että itse oisin päällä... jos itse oon päällä, en pysty siinä saamaan. Meillä on aika paljon pituuseroa, kun minä oon päällä joudun vähän kurkottelemaan mutta toisinpäin mieheltä onnistuu hyväillä helpommin. Ao.
Vierailija kirjoitti:
Tää tuntuu mun mielestä paljon paremmalta näin kuin siten että itse oisin päällä... jos itse oon päällä, en pysty siinä saamaan. Meillä on aika paljon pituuseroa, kun minä oon päällä joudun vähän kurkottelemaan mutta toisinpäin mieheltä onnistuu hyväillä helpommin. Ao.
Ahaa, teillä on pituuseroa jotan näköjään pystyy kivasti kompensoimaan naisen ollessa alla. Hienosti olette ratkaiseet asian. : )
Tämän vaimoni mielestä paras suihinotto asento. Monesti kiihottuneena nuolee myös pylkynreikää.
Itsekin tykkään todella, kun pimppi on hyvin auki tässä asennossa.
Mieheni tykkää tästä asennosta kovasti, koska voin helposti nuolla välillä myös kasseja ja vähän muutakin. Meinaa herkästi mennä vaan vähän väliä liian syvälle kurkkuun vehje. Ja tästä asennosta ei voi mies tulla suuhun tai tukehtuu😄
Minustakin on helpompi ja nautinnollisempaa että kumpikin antaa toisilleen erikseen suuseksia, niin voi keskittyä asiaan paremmin.
Pallit pitäis sitoa jotenkin kiinni tossa. Hakkaa ikävästi naamaa. Parempi niin, että mies on alla.