Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten kaverisuhteista

Vierailija
14.06.2020 |

Onko teidän lapsellenne käynyt koskaan niin että paras kaveri jättää ilman selityksiä, hakeutuu uusiin porukoihin ja suorastaan halveksii lastanne? 12v. pojalleni kävi juuri noin ja on murheen murtama.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänän takia lapsilla kannattaa olla harrastuksia, sukulaisiin hyvät yhteydet, naapurin lapsiin kaverisuhteet ym. Kun joku kaveruus sakkaa, on muita.

Vierailija
2/2 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänän takia lapsilla kannattaa olla harrastuksia, sukulaisiin hyvät yhteydet, naapurin lapsiin kaverisuhteet ym. Kun joku kaveruus sakkaa, on muita.

Mulla oli näin, mutta kyllä se lähimmän ystävän hylkäämäksi joutuminen silti tuossa herkässä iässä oli kamala paikka. Kaverisuhteet joita oli ja joita korvikkeena käytin, tuntuivat vähän petokselta.

Mutta toki siis hyviä ovat. Ja tärkeää on sanoa sille nuorelle/ lapselle, että on ihan oikeutettua olla surullinen. Ja jos tämä hänen ystävänsä on ihan normaali tapaus, niin on ihan kannustavaa lapsellesi koittaa kutsua hänet juttelemaan siitä mistä kiikastaa.

Itse muistan suurella rakkaudella sitä kuinka isäni selvitteli 80-luvulla minun ja ystäväni välejä. Vaikka se ei enää ikuisetystävät tilanteesen johtanutkaan, niin tuo , että isäni otti asian ja murheeni vakavasti, oli minulle todella tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla