Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verhojen lyhentäminen liimanauhalla

Vierailija
14.06.2020 |

Ajattelin lyhentää verhoja, mutta haluaisin, että tulevaisuudessa niitä pystyisi taas pidentämään. Onko kenelläkään täällä siis kokemusta liimanauhasta? Onko helppo lyhentää verhot liimanauhalla? Saako liimanauhan myöhemmin irti kankaasta jälkiä jättämättä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän kankaasta, mutta mulla on Ikean verhot lyhennetty Ikean liimanauhalla, ja pesussa se sauma vähän irtosi. Silitin sen takaisin kiinni, mitään jälkeä se liima ei mielestäni ollut jättänyt.

Vierailija
2/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on että jättää jälkeä kankaaseen jos joutuu repimään auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) Olisikohan tuo Ikean nauha sitten muihin verrattuna sen verran hennompaa liimaa, että ei jättäisi jälkiä niin helposti, vai pesussako lienee liima lähtenyt? Kiinnostavaa, kokemuksia saa kertoa!

Ap

Vierailija
4/6 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, löytyi googlen kautta. Olisiko kellään lisää kokemuksia? Mietin Rustasta tuota silitysnauhaa, onko millaista ja saako myöhemmin irti?

Vierailija
5/6 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa itse. Lyhentäisinkö Vallilan verhon ompelemalla vai mukana tulleella liimanauhalla. Saakohan kumpaakaan palautettua jos tarvitseekin taas pidempää? Taidan ommella, se tuntuu itsestä luontevammalle.

Vierailija
6/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean liimanauha jättää jäljen vaikka lähtee kyllä repimällä pois, mutta verho on käyttökelvoton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi