Olen lapseton sinkkunainen, koen kateutta aina kun näen lapsiperheitä
Olin aina ajatellut, että tässä iässä olisin vähintään kahden lapsen äiti. No. En ole, ja ei ole miestäkään. Olen itkenyt monta kertaa asian takia.
N28
Kommentit (19)
Tule hetkeks mun luo kuuntelemaan naapurin lapsiperhehelvettiä. Kateus haihtuu alta aikayksikön. Viiniä ja olutta löytyy myös!
Hyvin sulla vielä aikaa on jos et miljoonakatrasta aio hankkia :)
Mulle tulee vaan ihan käsittämätön onnentunne, ettei ole omia lapsia. Lasten kanssa saa enemmän kuin riittävästi olla tekemisissä kun hoitaa sisarien ja ystävien lapsia silloin tällöin. En koskaan hankkisi itse lapsia :)
Olet vielä nuori ja ehdit vaikka mitä. Toista se on tässä iässä kun peli on jo pelattu.
M37
Itse oon päinvastoin onnellinen että saan olla sinkku ja vapaa tässä iässä, kun moni kaveri valittaa palloa jalassa.
Ikätoveri
Sulla istuu kateus kuin täi tervassa. Kiva tulevaisuus tiedossa. Näinkin päin.
Sä olet nuori! Älä höpötä vaan tee jotain!
Lahemmas nelikymppisenä sanon että minäkin olen kateellinen. Miestä ei ole ja kadehdin perheiden yhteyttä toisiinsa sekä sitä, että eivät ole koskaan yksin. Heillä on toisensa.
Sinulla on paremmat oltavat kuin heillä.
Mikä nuorten naisten elämäkriisi-invaasio täällä AV:lla tänään on? Ehdit vielä ihan hyvin saamaan perheen eikä tule edes kiire.
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä nuori ja ehdit vaikka mitä. Toista se on tässä iässä kun peli on jo pelattu.
M37
No ei ole peli pelattu vielä ollenkaan.
Nou hätä. Mäkin sain esikoisen vasta 40-vuotiaana ja nyt niitä on jo kaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No ei ole peli pelattu vielä ollenkaan.
Ehkei jonkun muun kohdalla. Mun kohdalla on.
M37
Kiitos vastauksestasi, sinä esikoisesi 40-vuotiaana saanut :)
Älä ole kateellinen. Parisuhteessa on se vaara että kun olet raskaana niin ukko pettää sua työkaverin kanssa.
En ole kateellinen, mutta ärsyttää kun media kohtelee sinkkuja homogeenisena ryhmänä. Ja kaikki kesälomavinkit ovat ainakin päivän hesarissa taas todella yllättäen autoileville heteropareille. Meitä autottomia sinkkuja ei ilmeisesti ole olemassakaan :p
Niin me ollaan erilaisia. Mä taas koen helpotusta. En oikeasti kestäisi sitä jatkuvaa arjen pyöritystä ja pesukone, tiskikone, ryuoka, työ, talous, meteli ja siivoamis-rallia! Olen niin väsynyt aina viikon jälkeen töistä että nautin siitä kun saa olla yksin. Aivan mahtavaa.
Eli sun ongelma on, että ei oo miestä. No, se on helppo ratkaista. Rimaa vaan alemmaksi lähemmäs omaa markkina-arvoa, niin alkaa löytyä.