Jos parveketupakointi loppuisi niin...
Elämä olisi ankeaa kunnes keksitään uusi aihe jolla saadaan hysteerikkojen kierrokset nousemaan hetkessä punaiselle.
Kommentit (9)
Toivoisin että useampi polttaisi piippua. Se tuoksuu paremmalle kuin savukkeet.
Miksette vaadi nuuskan sallimista tupakoinnin tilalle? On ihana, kun kesällä voi pitää parvekkeen ovea ja ikkunoita auki, kun naapurit ei polta. Näköjään tupakoivien parvekkeen alle voi perustaa kompostin, kun haju ei teitä haittaa.
Itse en tuota tupakoimattomana kieltäisi, on iso joukko ihmisiä, jotka vähät välittävät asunnoistaan ja siirtyvät sitten polttamaan sisälle.
Nytkin osa polttelee kannabista sisällä, vaikka senkin haju tarttuu asuntoon.
Älä huoli, kyllä niitä tappavia myrkkyjä riittää kiellettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tuota tupakoimattomana kieltäisi, on iso joukko ihmisiä, jotka vähät välittävät asunnoistaan ja siirtyvät sitten polttamaan sisälle.
Nytkin osa polttelee kannabista sisällä, vaikka senkin haju tarttuu asuntoon.
Jos talon ilmanvaihto toimii kunnolla, tämä on paljon parveketupakointia miellyttävämpi vaihtoehto naapureiden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin osa polttelee kannabista sisällä, vaikka senkin haju tarttuu asuntoon.Jos talon ilmanvaihto toimii kunnolla, tämä on paljon parveketupakointia miellyttävämpi vaihtoehto naapureiden kannalta.[/
Niin, jos toimii tai sitten teetetään kalliit ilmastointi remontit. Tyttäreni naapurissa pössytellään ja kyllä se haju tunkeutuu jo rappukäytävään.
Vierailija kirjoitti:
Miksette vaadi nuuskan sallimista tupakoinnin tilalle? On ihana, kun kesällä voi pitää parvekkeen ovea ja ikkunoita auki, kun naapurit ei polta. Näköjään tupakoivien parvekkeen alle voi perustaa kompostin, kun haju ei teitä haittaa.
Osta itse suitsukkeita parvekkeelle. Mielummin vielä somalikaupasta.
Vituttaa kaikki tupakoijat. Tämä yhdeksännen kerroksen asunto on ihana. Paitsi silloin, kun alakerran roska rupeaa polttamaan.
Parvekegrillaaminen seuraavana.