Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joiden vauvat/lapset tuntuvat KITISEVÄN jatkuvasti?

Vierailija
08.07.2006 |

meidän vauva on nyt 8kk ja alan jo uskomaan että jatkuva kitinä ja valitus on luonteenpiirre.. huoh! on tyytyväinen aina vain hetken aikaa, kun joku jaksaa hyppyyttää sylissä tai antaa aina uuden lelun, edelliseen kun kyllästyy puolessa minuutissa. On koko elämänsä ollut sellainen " viihdytettävä" tapaus. En tietenkään tosin aina viihdytä, mutta sitten alkaakin kamala huutokonsertti. Onko tähän luvassa helpotusta koskaan..??? Tuntuu jotenkin että muiden vauvat ovat aina tyytyväisiä, leikkivät itsekseen lattialla vaikka tunninkin jne.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä auttaa, on se, että on vieraita kylässä.

Itse en enää lapsen kanssa edes lähde mihinkään, kaupassa oleminenkin on pelkkää huutoa ja raivoa. Jotkut kaverit kyselevät, että miksi en lähde vauvan kanssa vaikka syömään heidän kanssaan jonnekin ravintolaan: en varmasti. Ei olisi kivaa kellään...

Tosissaan ainoastaan vieraista lopettaa kitinän, kun on katseltavaa.

Rasittava yksilö, mutta minkäs tuolle teen...

Vierailija
2/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kun ollaan kylässä tai kun meillä on vieraita, on tyytyväinen. Rattaissakin viihtyy ihan hyvin kunhan vaan liikkuvat koko ajan. Joskus kävelen puolet päivästä ympäri puistoja jotta ei tarvitsisi kuunnella kitinää kotona. Ja joskus ajelen huvikseni busseilla edestakaisin., siellä viihtyy kun maisemat vaihtuu eikä ehdi pitkästymään.

Rasittava todellakin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte kävellä, kun lähikauppaan, niin siinä vaiheessa on jo puoliksi rattaista ulkona, naama sinisenä huutamisesta ja mulla pää räjähtämispisteessä -matkaa siis n.300m ;)

Julkisilla en kulje kuin pakon edessä, herpaantuu sielläkin todella pian. Saa aina hävetä silmät päästään, kun huutaa ja raivoaa.

Joskus tuntuu, että mikään ei miellytä... Joskus saakin huutaa ihan itsekseen, kun edes seura ei kelpaa :) Nyt on kyllä näköjään yllättävän hyväntuulinen, kulkee tossa vieressä pattereita pitkin... :)

Kamala viikonloppu tulossa, ei ketään vieraita tai että ite olis menossa minnekään... Varmaan pää hajoaa :D

-2

Vierailija
4/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ap

Vierailija
5/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2

Vierailija
6/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin alkaa lapsi kiljumaan heti kun tulee tylsää, mutta kun keksii lelun tms. niin rauhoittuu. Kaiki keittiön kupit ja kipot on kokeiltu:) Tai sit oon ihan totaalisen väärässä ja saan joskus huomata sen;)

Vierailija
7/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kipot, kupit ja hyppyyttelyt, maalaamiset ja muut on koitettu... On vaan pirun tylsää hänellä.

Luulen, että äitinsä vikaa, eikä mikään muu, kuin seura kiinnostaa... :) Kaipa noita vauvojakin on erilaisia... :)

-2

Vierailija
8/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa tai perhepäivähoitajallahan he sitä seuraa saisivat sitten, jos niin seurankipeitä ovat!

Vierailija
9/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust me, usko pois, varmasti pistänkin heti, kun on sen ikäinen, että saa laittaa. Ja kunhan saan työpaikan, ettei tartte sitten kenenkään siitä nalkuttaa, että oon työttömänä kotona, kun lapsi on päivähoidossa ;)

-2

Vierailija
10/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tuossa ennen puoltatoista ikävuotta alkoi vähän helpottaa, mutta ei senkään jälkeen hänen kanssaan voinut mennä esim. ravintolaan syömään. Yritettiin kyllä, mutta ei siitä mitään tullut. Lapsi oli n. 2,5-vuotias, kun hän osasi jo ravintolassa olla ihmisiksi, mutta muuten hän oli sellainen viihdytettävä tapaus tosi pitkään.

Vierailija
11/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Länsi-Helsingissä. Hmmm... joskus kun tuntuu että pää räjähtää, saataisiinkohan toisistamme " vertaistukea" ? Lapset voisivat valita, kitisevätkö vai leikkivätkö yhdessä.

Annanko meili-osoitteen?

Ap

Vierailija
12/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei oo liikaa seuraa... :)

-2

Vierailija
13/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä: minerva81@suomi24. fi

Kirjoittele jos/kun saat hetken rauhaa.

Lopettelen nyt tämän ketjun osalta, kiitti kommenteista!

Ap

Vierailija
14/14 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tänään ei ole mitään, niin kylään saa tulla... :)

Kirjoitan sulle saman tien :)

-2