Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on hyvä testi, testien hintoja?

08.07.2006 |

Kaapissa polttelee perinteinen ClearBlue, mietin vaan et onko se hyvä. Menossa kp28 enkä tiijä kannattaako vielä testata ku en ollu oviksesta ihan varma. Täällä keskusteluissa on vilissy niin monia testien nimiä, ei tota ClearBlueta oikeestaan ollenkaan; onko muut parempia testejä?Kiinnostais tehä vähän vertailua testeistä eli listatkaa testejä, niiden hintoja, luotettavuutta ja sitä milloin milläkin testillä kannattaa testata.

Ekassa raskaudessa sain plussan kp35 just tolla ClearBluella, olin raskaudesta melko varma. En testannu negaa ennen sitä siinä kierrossa mut en uskaltanu aiemmin testata et jos ei vaikka vielä näy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista testien hintoja nyt just, mutta ite olen käyttänyt kanssa tuota ClearBlueta ja jo hyvin aikaisessa vaiheessa tullut plussa. Ne mihin tulee viiva, näyttää minusta paremmin kun esim. Predictor johon tulee ne pisteet. Ja ihan ne halvimmat yllättäen toimii parhaiten esim. Apteekin oma testi ja sitten olen tilannut jenkeistä ovulaatiotestejä ja raskaustestejä jotka maksaa jotain muutaman kymmenen senttiä kappale, ihan yhtä hyvin ovat toimineet - suosittelen: www.saveontests.com

Vierailija
2/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tolla ClearBluen digitaalisella mittarilla jo neljä päivää ennnen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ja plussa rävähti ruutuun niin äkkiä, etten edes pytyltä ehtinyt nousta. Oikein säikähdin, kun ohjeissa sanottiin että testituloksen tuleminen kestaa 3min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun testi oli negatiivinen ja en muista nimeä,mutta hinta oli erittäin matala joku reilut 5¿ ja sitten myöhemmin tein 2 testiä toisen merkkisillä jotka olivat n.7-8¿ ja negaa näyttivät nekin vaikka olinkin raskaana.

Menkat tuli joten jatkoin pillereiden syöntiä mutta oloni vain paheni joten menin neuvolaan tekeen testin ja plussa tuli heti.

Tosin neuvolaan menin testin tekeen vasta huhtikuun alussa...

Eli apteekin testeihin en enään luota,koska näyttivät 2 kertaa negaa,vaikka jo odotin.

Vierailija
4/5 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla oon aina tehny ja aikasessa vaiheessa, joka kerta on oikeen näyttäny.

Vierailija
5/5 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on herkkyys 10. Silloin saa oikean tuloksen mahdollisimman aikaisin.