Te joilla ei pihaa tai mökkiä. Kökittekö illat kotona vai käyttekö jossain ulkoilemassa?
Itse tulee paljon kökittyä kotona. En oikein tiedä minne menisi kun ei ole autoakaan.
Kommentit (10)
Ulkoillaan lähiympäristössä ja joskus kauempanakin.
Juu, kotona kökin, mutta tunnen itseni kummajaiseksi.
Asun kerrostalossa ja ihmettelen, mitä nämä muut asukkaat tekevät, kun autot näyttävät olevan pihassa, mutta pihalla ei kuitenkaan näy mitään liikettä, että lähtisivät ulkoilemaan tms. En toki jatkuvasti kyttääkään, mutta ei kuulu edes ääniä rapusta tai pihalta.
Kotona "kökin". En ole muutenkaan ulkoilmaihminen.
Ulkoilen tietysti päivittäin, mutta näin kesäaikaan tulee kyllä vietettyä paljon aikaa parvekkeella.
Kotona tai pitkillä luontokävelyillä
Kävelen noin tunnin päivässä. Kaupungissa riittää loputtomasti tutkittavaa. Minulla on parveke, mutta en pidä siellä istuskelusta erityisesti.
Olen asunut omakotitalossa aiemmin elämäni aikana ja nyt kerrostalossa.
Minusta kerrostaloasukkaana tulee liikuttua enemmän ulkona ja se on tehokkaampaa kuin mitä omakotitalossa asumiseni aikana. Omakotitalon pihalla liikunta on sellaista pienimuotoista esim. kasvimaan kitkemistä, nurtsin leikkaamista koneella ja enemmän istumista keinussa ja talon rappusilla tai terassilla. Pihapelejä tietysti enemmän pelasin eri kokoonpanoilla, mut sisällä istumista se on Suomen epävakaisen kesäilmaston puitteissa niin mökillä/omakotitalossa kuin kerrostalossakin.
Näköjään siis kaikki ulkoilemassa 😲😊 ap