Ärsyttää, kun exä tuntuu olevan tyytyväinen päästyään musta eroon
Halusin vieläpä itse erota ja ero siis mun aloitteesta. V*tutaan nähdä nyt, kuinka se äijä jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kommentit (22)
Haha :D Taas näitä naisia joiden mielestä eksien pitäisi jäädä ikuisiksi ajoiksi haikailemaan heidän peräänsä :D Ottaako päähän, ettet olekaan niin ihmeellinen?
se on varmasti narsisti, mun exät oli iha samanlaisia
Eihän sen noin pitänyt mennä, että mies alkaakin nauttia vapaudestaan! Miten sen saisi parhaiten pilattua?
Olet kun minun ex aovaimo. Halus eron ja sai. Jäi muija yksin kilojensa kanssa ja itse sain uuden. Nyt mun pitäs olla kiinnostunut sen ongelmista ja muusta. Soittelin aikani ja sanoin, että voitaisko jutella nyt oikeasti kaikesta. Ei käynyt. Uusi nainen, niin alko aukominen. Sori menin jo.
Poikkea käymään ja livauta katkis sen parhaan takin ja päälikankaan väliin.
Semmoseen paikkaan ettei näy.
Tai riko jotain ukkos mielestä korvaamatonta.
Puhkaise fillarinkumi, hajota levysoittimen neula, jotain tämmöstä.
Laita viherkasvin ruukkuun suolaa...
Ripota ukon kaappiin kalsareihin chiliä.
Miehet on tollasta. Ne korjaa asiat tekemällä jotakin.
Se alkaa vasta myöhemmin miettimään, että haluaako sua takaisin tai onko onnellinen ilman.
Ehkä onkin, entä sitten. Keskity säkin omaan hiihtoos vaan.
Jos mies taas haluaisi sinua takaisin niin tekisit tänne aloituksen, miten ex ei jätä rauhaan.
Aika moni nainen miettii noin. Moni myöskin yrittää uida takaisin liiveihin
mies52v
Exä mikä exä. Onnea uudelle vapaudelle.
Luulisi olevan ihanteellinen tilanne, että eronneen parin kumpikin osapuoli on tyytyväinen kun pääsi toisesta eroon, rasittavaahan takaisin vonkaaminen on.
Mitä? Eikös se ole tarkoituskin, että eron jälkeen alkaa vapaus, ja ero on nimenomaan helpottava päätös. Ei pidä erota, jos vielä rakastaa ja on valmis yrittämään yhdessä.
Miehet ei yleensä halua erota, ellei ole uutta naista katsottuna. Siis yleensä, poikkeuksia toki on. Naiset taas saattaa haluta olla yksin ja vapaita. Sinä itse jätit miehen, mutta nyt et haluakaan, että ex on ex.
Anna sen olla, sen on hyvä ilman sinua.
Älä kyylää.