Tiedättekö ihmistyypin, jolla on kaikki pikkuisen paremmin?
Jos kerron iloisesti, että minun lapseni on tehnyt jotain kivaa niin heilläkin on ja vielä kivempaa.
Jos kerron, että mieheni tuli hakemaan minua 100 km päästä niin hänelläkin tuli 120 km päästä.
Jos ostin uuden auton niin hän ei autoa edes tarvitse, koska reippaasti aina pyöräille ja näin kilotkin pysyvät kurissa.
Jos harmittelen kun sormiani turvottaa niin hänellä ei ole koskaan sormet turvonneet.
Ja niin edelleen. Hänen kakkansa ei haise ja jos sattuukin haiskahtamaan niin ruusunkukille korkeintaan.
Onko tämmöiselle käytökselle olemassa nimi?
Kommentit (7)
Rasittava ihmistyyppi, sano sille suoraan että mitä oikein yrität päteä...….hankkiudu kyseisestä tyypistä eroon, katsos kaikkia ei tarvitse sietää tässä maailmassa. Ei ainakaan tuollaisia epävarmoja idiootteja.
Ärsyttää jutella tuommoisen kanssa. Ei huvita enää kertoa mitään omia juttuja, kun saattaa tulla piilokuittailuina myöhemmin takaisin.
Kerran lapseni ei tervehtinyt häntä niin pari viikkoa myöhemmin kertoi pitkät jutut kuinka heillä lapset aina kaikkia tervehtii ja kuinka on kertonut lapsillensa, miten ihanaa on kun ovat niin hyvinkasvatettuja.
En tiedä.
Mutta tiedän, että ympäriltäsi on hävinnyt monta ihmistä. He väsyivät, kun otat nokkiisi kaikesta, sanoi sulle niin tai näin.
Ei tuollaista jaksa. Mahdollisimman vähän yhteydenpitoa tuollaiseen.
Oletteko törmänneet tyyppiin, joka luulee muiden ajattelevan näin? Muut ovat parempia ja pitävät itseään parempina kuin hän. Tuollaisiakin löytyy. Siinäkin varmaan itsetunnossa on häikkää. Ajattelee itsestään ehkä niin ja projisoi sen muihin?
Vierailija kirjoitti:
On: epävarmuus ja huono itsetunto.
🤣
Mun entinen työkaveri on just tollanen
Jopa vanhempani sairastuessa, hänen vanhempansa oli sairastunut "paremmin" eli vakavammin
On: epävarmuus ja huono itsetunto.