Työpaikan huonon sisäilman vuoksi irtisanominen
Aloitin 3 viikkoa sitten uudessa työpaikassa kesätyöläisenä ja sopimus kestää 3kk. Työpaikalla on ihan yleisessä tiedossa huono sisäilman laatu ja siitä varoiteltiin jo ensimmäisenä päivänä.. Olen nyt huomannut, että pääni tulee kipeäksi jokaisen työpäivän aikana ja välillä se yltyy jopa migreeniksi. Sisäilma on kuivaa ja tunkkaista ja tuntuu ettei siellä vaihdu ilma ollenkaan.. Minulla ei ole mahdollisuutta etätyöhön. Koeaikaa olisi vielä jäljellä ja tuntuu ettei esimies ymmärrä kuinka rankkaa on jokapäiväinen pääkipu. Pääkipua ei ole viikonloppuisin tai aamuisin, vaan alkaa aina parin tunnin jälkeen töissä. Reagoin muutenkin herkästi huonoon sisäilmaan. Onko tämä siis teistä ok syy irtisanoutua paikasta? Vaikka muuten hommat menee siellä ihan ok, mutta olen vain niin loppu ja kyllästynyt jokapäiväiseen kipuiluun ja väsymykseen..
Kommentit (4)
Sinut voidaan irtisanoa, mutta sinä irtisanoudut. Ja sen sinä voit tehdä ihan milloin vaan ja ilman mitään mainittavaa syytä. Tuo huono sisäilma on jo oikeasti hyvä syy.
Se ei ole irtisanoutuminen vaan.....purat työsuhteen. Töissä on rankkaa
Mitä sanoo työterveys?