Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa päättää haluanko vaaleat vai tummat hiukset

Vierailija
12.06.2020 |

Nyt olen kyllästynyt omaan tummanvaaleaan. Kumpikin mulle periaatteessa varmaan sopii ja kotona olis valmiina four reasonsin ice ice blondy, joka kaiketi nätisti toimisi ja olis hellävarainen ennestään värjäämättömälle tukalle. Mietin vaan semmosta että jos en sittenkään tykkää vaaleasta niin kai sen tummaksi saa sen jälkeen paljon helpommin? Ei kai se hiuksen kunto aivan pilalle mene tosta kestosävytteestä kun siinä on vain 3% hapete?
Kampaajaa tai tietäjää paikalla?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! Luin jostain tosta four reasonsista että se toimii parhaiten 8-10 asteiseen tukkaan ja mulla tummuus lienee ehkä 7, eli se voi olla, että se ei hiukseen tehoa.... Mutta mulla on noita tummempia samasta sarjasta joskus ollut ja ne on kyllä toimineet ihan kuin "kunnon" väri.

En todellakaan ala tätä vaalentamaan muutoin millään kovilla aineilla, koska siitä on AINA hiukset lopulta kuluneet niin paljon että pakko leikata. Vaikka olisin teettänyt kampaajalla, hiuslaatu on niin karhea ennestään. Joten jos ei tuolla onnistu niin ei sitten ollenkaan.

Luulen, että ihon sävy on mulla neutraali mutta hieman enemmän lämmin tai oliivi iho. Saan lämpimän rusketuksen ja kulta- ja hopeakorut käy molemmat, verisuonissa olen näkevinäni sekä vihreän, sinisen että violetin sävyjä :D meikkivoiteista ei koskaan käy liian keltaiset eikä myöskään liian kylmät (punertavat), voin käyttää vaan sellaisia mitkä on jotenkin ei-minkään näköisiä. Myöskin silmät on mulla sekoitus lämpimiä ja kylmiä sävyjä, joten siitä olen päätynyt tähän neutraaliin. Hiukset on lapsena olleet vaaleanruskeat ja hieman punertavatkin. Ap

Värityksesi kuulostaa hyvältä - siltä, että sulle sopii melkein kaikki sävyt 😊

Onko sulla toivetta kuinka tummaa tai vaaleaa mietit? Vai onko kaikki sävyt mahdollisia vaihtoehtoja?

Mikäli tyvikasvun kanssa pelaaminen ei kiinnosta, miten olisi joko omaan sävyyn tehdyt baylage -raidat tai vaaleampaa halutessa koko pään raidoittaminen ohuilla raidoilla? Näiden päälle sävytys ja voit kotonakin vaihtaa helpommin ilmettä erilaisilla sävyttävillä hoitoaineilla?

Itseäni ihastuttaa tällä hetkellä lämpimät kultaiset/kupariset värit sekä mansikkablondit. Koska oman sävyn kasvatus menossa, täytyy vielä malttaa mieli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä