Miten saisi miehen laukeamaan nopeammin?
Tapailen 50+ miestä. Hänellä kestää laueta tosi kauan ja joudun tosissani tekemään töitä sen eteen. Hiukan menee fiilikset paikat puuduksissa hinkata ratsastusasennossa ja monesti siirryn käsihoitoon. Jännetuppitulehdus uhkaa =( Toisekseen hänellä lerpahtaa helposti ja homma loppuu kokonaan siihen. Ei nouse enää vaikka vartin imisi. Yritän olla ymmärtäväinen ja ettei mua haittaa, mut oikeesti haittaa! Vinkkejä??
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vastakkaiset ongelmat? Eli ei laukea millään, toisaalta lerpahtaa ennen aikojaan? No ei varmaan samalla kertaa kuitenkaan. :-D Käske vähentämään runkkausta, pitäis auttaa molempiin vaivoihin. Jos on pakko runkata esim. päivittäin, hoitakoon sitten itsensä loppuun silloinkin, kun harrastatte yhdessä seksiä. Eihän se nyt voi pelkästään naisen vastuulla olla, jos mies ei kertakaikkisesti tule. Sama tietenkin toisin päin.
No aika helposti? Kyllä miestä alkaa se jyystäminen tympimään jos ei meinaa laueta. Huonokuntoisemmalla loppuu kunto kesken. Ja sitten tulee lerppa.
Mutta mikä ongelma se sitten on? Etenkin jos nainen ehtii saada. En tajua. Sittenhän touhun vaan voi lopettaa. Ei se orgasmi nyt väkisin tule miehelläkään. Ongelma olisi se, jos seisoisi vaikka tunnin eikä millään laukeaisi. Tai jos seisoisi 2 min, ja laukeaisi sitten. Tässä on nyt ap alkanut ottaa liikaa vastuuta miehen laukeamisesta. Kyllä miehen pitää laueta ennen kuin naisella on paikat hellinä. Ei seksin kuulu sattua, ellei kyse ole jostain molemminpuolisesta sopimuksesta. Tässä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vastakkaiset ongelmat? Eli ei laukea millään, toisaalta lerpahtaa ennen aikojaan? No ei varmaan samalla kertaa kuitenkaan. :-D Käske vähentämään runkkausta, pitäis auttaa molempiin vaivoihin. Jos on pakko runkata esim. päivittäin, hoitakoon sitten itsensä loppuun silloinkin, kun harrastatte yhdessä seksiä. Eihän se nyt voi pelkästään naisen vastuulla olla, jos mies ei kertakaikkisesti tule. Sama tietenkin toisin päin.
No aika helposti? Kyllä miestä alkaa se jyystäminen tympimään jos ei meinaa laueta. Huonokuntoisemmalla loppuu kunto kesken. Ja sitten tulee lerppa.
Mutta mikä ongelma se sitten on? Etenkin jos nainen ehtii saada. En tajua. Sittenhän touhun vaan voi lopettaa. Ei se orgasmi nyt väkisin tule miehelläkään. Ongelma olisi se, jos seisoisi vaikka tunnin eikä millään laukeaisi. Tai jos seisoisi 2 min, ja laukeaisi sitten. Tässä on nyt ap alkanut ottaa liikaa vastuuta miehen laukeamisesta. Kyllä miehen pitää laueta ennen kuin naisella on paikat hellinä. Ei seksin kuulu sattua, ellei kyse ole jostain molemminpuolisesta sopimuksesta. Tässä ei ole.
Juuri näin, tai jos miehellä loppuu into tai kunto niin sitten hän voi itse kädellä auttaa. Liian kangistuneita ollaan tiettyyn kaavaan. Ja siinä missä naisellakin, myös miehellä voi olla vaikeuksia laueta joskus. Mulla oli joskus aikanaan samaa ongelmaa, kuti ei meinannut lähteä sitten millään. Piti auttaa itse kädellä loppuun. Tämä vaan oli silloiselle kumppanille jotenkin hirveän vaikeaa, kun otti sitten itseensä että en pystynyt aina laukeamaan häneen sisäänsä. Vaikka todellakaan ei ollut mulla siitä kiinni etten näin olisi halunnut tehdä.
Loppupeleissä jokainen on kyllä vastuussa omista orgasmeistaan.