Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion kasvattaa lapseni sukupuolettomana

Vierailija
12.06.2020 |

Hän saa itse joskus päättää onko tyttö tai poika. Nimeksi tulee Raili, se voi olla pojan tai tytön nimi muutenkin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat vain kaksi vaihtoehtoa? Mitä jos hän kokeekin olevansa muunsukupuolinen?

Vierailija
2/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on epäironisesti väkivaltaa lasta kohtaan.

Pilaat koko lapsen elämän ja tulevaisuuden. Hänen hormonit ovat epänormaalit aikuisena. Hän tulee olemaan katkera sinulle, joka tuhosit hänen elämän.

Huostaanottoon tällainen pitäisi johtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia on kaksi,senhän ymmärtää jo lapsi.

Vierailija
4/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein. Me teemme saman myös. Lisäksi en opeta hänelle värejä, jotta saa sitten itse päättää minkä värinen on. Myös puhe jää opettamatta, että saa sitten itse valita mitä kieltä rupeaa puhumaan. 

Tarkemmin ajatellen jätän tekemättä koko lapsen, kun en pysty tietämään, haluako se edes tähän maailmaan. Taidan ostaa koiran...tai siis ladata netistä kuvan koirasta, etten orjuuta sitä turhaan.

Pertti-Marja ja Muhammedi-Pirjo Ala-Kapee-Mäki-Petäjä, Kallio, Hesa

Vierailija
5/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvattanut lapseni niin, että sukupuoli on vain ihmisen yksi ominaisuus muiden joukossa eikä sen varaan tule rakentaa koko identiteettiään.

Vierailija
6/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi kiittää, kun häntä kiusataan kaikkialla.

Vierailija
7/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se sentään koeputkilapsi siihen asti kunnes syntyy? Olisi aika noloa, jos hän myöhemmin luulisi, että vain toinen vanhemmistaan pystyi synnyttämään. 

Vierailija
8/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kasvattanut lapseni niin, että sukupuoli on vain ihmisen yksi ominaisuus muiden joukossa eikä sen varaan tule rakentaa koko identiteettiään.

Tunnetko jonkun, jonka koko identiteetti perustuu sukupuoleen? En muista semmoista ihmistä tavanneeni. Niitä, joille se on olennainen asia muiden olennaisten asioiden joukossa, on paljon.

Vierailija
9/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko jonkun, jonka koko identiteetti perustuu sukupuoleen? En muista semmoista ihmistä tavanneeni. Niitä, joille se on olennainen asia muiden olennaisten asioiden joukossa, on paljon.

Tunnen useita ihmisiä, jotka määrittelevät itsensä ensisijaisesti miehenä/naisena eivätkä esim. ammattinsa tai muiden ominaisuuksiensa kautta.

Vierailija
10/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata myös kansalaisuusneutraalisti ja anna vapaus valita täysi-ikäisenä, minkä valtion jäsenyyden hän katsoo omakseen.

Vierailija
11/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meinaat syöttää hänelle? Niin.. eikös ollutkin vaikea kysymys.

Vierailija
12/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö ilmiselvään trolliin.

Vierailija
13/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aatesuunta,ideologia on tämän taustalla?

Mihin pyrkii?

Vierailija
14/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaatko siltä värkit pois vai miten meinasit toteuttaa sukupuolettomuuden? Niin ja pitäisi ne kromosomitkin jotenkin poistaa. Aika hankalaksi menee. 

Vierailija
15/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen määrittelee identiteettinsä hyvin pitkälti sukupuoleen perustuen. Se on identiteetin perusta. Jo pienenä opitaan "Minä olen tyttö" tai "Minä olen poika". Ihminen ei tajuakaan kuinka paljon sukupuoli määrittää kaikkea. Se kun on niin sisäistetty asia, ettei sitä tietoisesti edes ajattele. 

Vierailija
16/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useita ihmisiä, jotka määrittelevät itsensä ensisijaisesti miehenä/naisena eivätkä esim. ammattinsa tai muiden ominaisuuksiensa kautta.

Entisaikaan voitiin hautakiveen laittaa ammatti. Olisi ihan kauheaa, kun hautakivessä lukisi laskuttaja. Näkisi sitten kaikki millainen luuseri olen ollut.

Vierailija
17/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parat

Onnea Liisa-Jarmo Petriusliinukalle!

Vierailija
18/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tuskastuttavan typerää. Mene terapiaan. Lue kasvatuspsykologiaa. Tai älä tee lapsia.

Vierailija
19/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö miten tämä ilmenee näiden ihmisten elämässä ja tulee esiin heistä?

Vierailija
20/37 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisaikaan voitiin hautakiveen laittaa ammatti. Olisi ihan kauheaa, kun hautakivessä lukisi laskuttaja. Näkisi sitten kaikki millainen luuseri olen ollut.

Tai "työtön syntymästä hautaan".